Cum optimizam campania de Facebook Ads

Doriți să știți că agențiile științifice de proces utilizează pentru a-și optimiza anunțurile Facebook?

Nu știți dacă anunțul dvs. convertește așa cum ar trebui?

Sau dacă plătiți prea mult?

Nu vă mai faceți griji.

Iata cateva tehnici pe care le puteti utiliza in Facebook Ads:

Cunoașteți obiectivul dvs. înainte de a începe
Creați segmente mai mici de public
Monitorizați valorile corecte de performanță
Audience personalizată și direcționare asemănătoare
Păstrați-l scurt și simplu
A / B Testați-vă anunțul și pagina de destinație
Rotiți anunțurile

# 1 Cunoaște-ți scopul înainte de a începe
Înainte de a începe campania dvs. publicitară, trebuie să decideți asupra obiectivului dvs. și să găsiți valorile corespunzătoare pentru a urmări progresul în direcția acestuia.

Facebook este destul de drăguț să vă întreabă ce obiectiv este înainte de a începe să vă creați anunțul. Asigurați-vă că ați decis asupra propriului obiectiv înainte de a alege unul din lista de la începutul paginii “Creați un anunț”:

Pentru întreprinderile mici, vă recomandăm să utilizați Conversii de site ca obiectiv. Acest lucru vă va permite să vedeți exact cât costă un nou plumb sau un client. Și dacă sunteți în măsură să plătiți mai puțin pe Anunțuri Facebook decât un nou plumb sau un client merită pentru afacerea dvs., atunci Anunțurile vă fac profit.

# 2 Creați segmente mai mici de public

Una dintre cheile pentru optimizarea anunțurilor dvs. Facebook este găsirea unui public țintă potrivit. Pentru a face acest lucru, îmi place să-mi distrug întreaga audiență potențială în segmente mai mici. Apoi, vom difuza anunțuri simultane pentru fiecare public țintă pentru a vedea care dintre acestea este cel mai bun.

Pentru a face acest lucru în mod corespunzător, trebuie să vă asigurați că segmentele dvs. de public țintă nu se suprapun sau veți afișa același anunț de mai multe ori acelorași persoane. Acest lucru nu numai că vă va schimba rezultatele, ci va fi foarte spam față de publicul dvs.

recomandă păstrarea segmentelor de audiență între 50.000 și 100.000 de persoane. Puteți vedea cu ușurință cât de mare este audiența dvs. și cum influențează fiecare opțiune de direcționare asupra dimensiunii acesteia, în caseta Definirea publicului din partea dreaptă a creatorului de anunțuri Facebook pe Facebook.com:

# 3 Monitorizați valorile corecte de performanță

După cum am menționat mai sus în secțiunea # 1, valoarea unică pe care nu trebuie să vă concentrați este valoarea dvs. medie pe client-minus cost-pe-client. Puteți monitoriza CPC-ul, CPM-ul și CTR-ul pentru a vă asigura că nu vă deranjează, însă la sfârșitul zilei ar trebui să efectuați modificări și modificări numai în campaniile dvs. de publicitate Facebook pe baza acelei unități, și nu pe nimic altceva.

Cu toate acestea, dacă faceți publicitate pe Facebook, de exemplu, să obțineți mai mult pe pagina dvs. de Facebook, atunci numărul pe care trebuie să vă concentrați este Cost-Per-Like. Acest număr va fi afișat în mod prestabilit în tabloul de bord al Campaniilor de anunțuri Facebook:

# 4: Utilizați publicul particularizat și direcționarea în funcție de aspect

Căutați modalități de a vă mări rata clicurilor? Doriți o modalitate mai ușoară de a genera noi vânzări decât să încercați să veniți cu publicul țintă potrivit?

Publicul personalizat și direcționarea în perspectivă sunt răspunsurile.

Direcționarea către publicul potrivit

Direcționarea în funcție de publicul dvs. vă permite să afișați anunțuri anumitor persoane pe Facebook, pe baza adresei lor de e-mail sau a numărului de telefon. Încărcați pur și simplu o listă de adrese de e-mail sau un număr de telefon și Facebook se va potrivi cu ID-ul lor de utilizator pe Facebook, asigurându-vă că doar ei văd anunțurile dvs.

Look-a-like audience

Un public interesat este exact ceea ce pare, o audiență de utilizatori generată de Facebook care corespunde cel mai bine caracteristicilor listei dvs. de poștă electronică sau de număr de telefon importat.

Te invitam sa citesti si ghidul de Facebook Ads Star Marketing.

Afla cum sa utilizezi Facebook Insights care sa iti ofere informatii despre publicul tinta -> https://star-marketing.ro/ghid-facebook-insights/

Posted in

janetnails

Expert in Marketing Online - SEO Specialist,Adwords Certificated

Leave a Reply

Your email address will not be published.