Turismul pe mobil: Mai – luna cea mai populara pentru rezervari de pe mobil; Londra, Istanbul si Malaga – destinatiile cele mai rezervate de romani de pe device-uri mobile

Romanii au integrat dispozitivele mobile in stilul lor de viata si le folosesc pentru o multime de activitati de zi cu zi, inclusiv pentru a-si rezerva calatoriile de vacanta. Conform datelor Tripsta[1], numarul rezervarilor facute de pe dispozitive mobile a crescut in 2015 comparativ cu anul trecut, barbatii din Romania folosind mai mult decat femeile device-urile mentionate pentru a-si rezerva vacantele.

In perioada ianuarie – iunie 2015, numarul rezervarilor facute de pe dispozitive mobile a crescut, in conditiile in care cea mai mare crestere s-a inregistrat in mai – de sapte ori mai multe rezervari de pe mobile comparativ cu aceeasi perioada din 2014,  desi cresteri importante s-au inregistrat si in aprilie (de trei ori mai multe rezervari mobile comparativ cu 2014) si martie (dublu comparativ cu aceeasi luna a anului trecut).

Londra, Istanbul si Malaga – principalele destinatii rezervate de calatorii romani de pe dispozitivele mobile in 2015

Londra (Marea Britanie) este una dintre principalele destinatii rezervate de romani de pe dispozitivele lor mobile in prima jumatate a anului curent, alaturi de Istanbul (Turcia) si Malaga (Spania).

Topul 3 al celor mai rezervate destinatii de pe mobil s-a schimbat in 2015 comparativ cu anul trecut, cand romanii au preferat sa rezerve de pe dispozitivele mobile vacante la Atena si Heraklion (Grecia), precum si la Lyon (Franta).

Circa 1000€ – cea mai scumpa rezervare de pe mobil in 2015; 50€ – cea mai ieftina

Cele mai scumpe zboruri rezervate de romani de pe dispozitive lor mobile in prima jumatate a anului curent au avut costuri de aproape 1,000€, respectiv un zbor pe ruta Otopeni – Hamburg care a costat 870€ si a fost rezervat de pe mobil si unul cu acelasi aeroport de plecare si avand ca destinatie Lisabona, care a costat 995€ si a fost rezervat de pe un dispozitiv iOS.

Anul trecut, cel mai scump zbor rezervat pe site-ul mobil al Tripsta a fost catre Dulles International Airport in Washington (USA) si a costat 2,470€.

Cele mai ieftine zboruri rezervate de pe device-uri mobile in 2015 de catre romani au fost catre Istanbul (56€) de pe mobil si catre Londra (50€) de pe iOS. Anul trecut, cel mai ieftin zbor rezervat de romani de pe mobil a fost pe ruta Otopeni – Luton (Marea Britanie) si a costat 87€.

Cine sunt cei care au facut rezervari de pe mobile?

In prima jumatate a anului curent, barbatii si-au folosit dispozitivele mobile mai mult decat femeile pentru a rezerva vacante. In acelasi timp, comparativ cu anul trecut, numarul barbatilor care au folosit mobile pentru a rezerva calatorii a crescut cu 310%, in timp ce numarul femeilor a crescut cu 220%.

Romanii care si-au rezervat vacante de pe mobile au facut acest lucru fie pe site-ul mobil al Tripsta, fie prin intermediul aplicatiei iOS dedicate a Tripsta. Rezervarile mobile au reprezentat 14% din totalul rezervarilor facute prin intermediul Tripsta in prima jumatate a anului curent, in crestere de la 5% anul trecut; cresterea a fost de 360%, intregistrandu-se o triplare a numarului de rezervari mobile de la un an la altul. Pe de alta parte, rezervarile facute de pe dispozitive iOS au reprezentat 2.5% din totalul rezervarilor realizate in prima jumatate a lui 2015.

infografic tripsta_mobile-trends_RO

Despre Tripsta

Agentie de turism online (OTA) inovativa, Tripsta este cea mai mare OTA din Europa de Sud-Est si se regaseste in topul 5 al companiilor europene de profil. Compania are operatiuni in peste 40 de piete si birouri la Atena, Bucuresti, Moscova, Varsovia, Istanbul si Sao Paulo.

Prin intermediul site-ului sau, Tripsta le ofera calatorilor access la zboruri accesibile si asigurari de calatorie peste tot in lume. Totul a inceput in 2005, cu lansarea Travelplanet24, divizia elena a tripsta, cand CEO & Co-fondatorul, Philipp Brinkmann, & Co-Fondatorul Kristof Keim, au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online si aplicatii web innovative pe piata de nisa a calatoriilor online dinGrecia. La inceputul lui 2010, Travelplanet24 a luat decizia strategica de a intra pe noi piete europene prin brandul Tripsta. De atunci, Tripsta a pus accentul pe brand building, inovatie, tehnologie si expansiune.

[1]Datele se refera la rezervarile de pe dispozitive mobile realizate de catre utilizatorii romani ai Tripsta in perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2015 pentru calatorii programate pentru perioada 1 iunie – 31 august 2015

Leave a Reply

Your email address will not be published.