Iulian Nitulescu este CEO si cofondator la INVOX Call Tracking din anul 2015. Experienta lui dovedita in industria marketingului si a publicitatii, respectiv specializarea in managementul marketingului, in negociere, SEO si in vanzari l-au ajutat sa puna bazele acestui frumos proiect.
INVOX Call Tracking se refera la un soft inteligent care atribuie apelurile telefonice pe canalele de marketing. Ajuta astfel la optimizarea ratei de conversie a apelurilor din campaniile de marketing online si offline. Pe scurt, softul de call tracking creat de Iulian Nitulescu impreuna cu Stelian Popa masoara apelurile telefonice din orice campanie de marketing. El sustine faptul ca pentru anumite industrii precum serviciile medicale, imobiliare, auto sau turism acest call tracking este chiar vital. Astfel, INVOX rezolva o mare parte din problemele cu care se confrunta majoritatea afacerilor in ziua de astazi – masurarea si optimizarea conversiilor offline.
Iulian a avut visuri marete inca de la inceputul business-ului
O fire ambitioasa si cu planuri marete din punct de vedere profesional, Iulian declara ca in acest moment a realizat 80% din ceea ce si-a propus sa realizeze in acest an. Asteptarile proiectului INVOX se modifica in fiecare an, iar pentru a creste business-ul el are nevoie de o gestionare mai buna a timpului dar si de mai multe ore pe zi pentru a lucra. Visul lui pe care il are in acest moment este sa ajunga in urmatorii ani si pe piata externa.
Mai multe despre Iulian Nitulescu poti afla din interviul de aici.
Sfaturi pentru antreprenorii la inceput de drum
Iulian le transmite tuturor celor care au o afacere faptul ca este necesar sa constientizeze cat de important este sa observe modul in care se cheltuie bugetele de marketing si care sunt canalele de promovare cele mai performante. Pentru cei care sunt la inceput de drum in lumea afacerilor, le recomanda sa se asigure pentru inceput ca businessul lor chiar acopera o problema reala, apoi sa aiba incredere in ideea de afacere pe care o dezvolta si sa nu renunte chiar daca li se va parea destul de greu. Un alt sfat pe care Iulian il ofera antreprenorilor este acela de a nu ezita sa foloseasca toate relatiile pe care le au pentru a-si putea vinde serviciile sau produsele.
Iulian Nitulescu, speaker la conferinta „Targetare si Campanii Eficiente”
In luna noiembrie il vei putea intalnit pe Iulian la conferinta Targetare si Campanii Eficiente unde se va vorbi despre promovarea eficienta si promovarea conform noilor normle GDPR. De la el vei putea afla multe informatii utile si interesante, iar tema pe care o va prezenta se va numi „Call Analytics – Cum masuram conversiile offline din campaniile online?”.
Asadar, daca detii un business sau este doar interesat de ceea ce inseamna PR, marketing si promovare atunci poti participa la acest eveniment. Vei afla cum se poate promova o afacere intr-un mod eficient.
Vrei sa afli mai multe despre promovarea afacerii conform noilor norme GDPR? Inscrie-te si tu la conferinta de pe 8 noiembrie chiar pe pagina conferintei.
Evenimentul este sustinut de sponsorii: Answear, Savescu & Asociatii, SEOmark.ro si de partenerii media: Acasa.ro, Afaceri si leadership feminin, Business24, Comunicatedepresa.ro, LivePR, Portal Management, Woman2Woman.ro, Profitinfo.ro, RisCo, Ziare.com.