Pentru ca anunțurile de pe Facebook să aibă succes, este important ca acestea să fie difuzate utilizatorilor potriviți. Pentru a asigura acest lucru, Facebook oferă opțiunea de a defini grupuri țintă. Există o varietate de criterii posibile care pot fi utilizate pentru a grupa utilizatorii. Deoarece aproape nici o platformă de publicitate online nu oferă agenților de publicitate o abordare atât de detaliată a grupului țintă precum Facebook. În această postare de blog ne vom ocupa de legăturile ȘI / SAU ale unui grup țintă Facebook și cum le puteți crea. Dacă doriți să aflați mai multe despre crearea unui grup țintă pe Facebook, puteți afla mai multe despre acest lucru în postarea separată pe blogul Creați un grup țintă Facebook .
INTERESE
Facebook oferă marele avantaj că cunoaște foarte bine interesele utilizatorilor săi. Acest lucru deschide o multitudine de posibilități pentru agenții de publicitate de a clasifica utilizatorii în funcție de interese specifice. Aici, de exemplu, pot fi selectați utilizatori care sunt entuziasmați de fotbal sau care sunt fani ai unei anumite echipe. Același lucru se aplică genurilor muzicale, de exemplu, pot fi selectați utilizatorii cărora le place să asculte hip hop sau cărora le place un anumit artist. Opțiunile variază de la modă la nutriție, până la divertisment și tehnologie.
DIRECȚIONARE DETALIATĂ
Dacă ați preluat un grup țintă în managerul de anunțuri Facebook, acesta poate fi în continuare editat acolo. Cu „direcționarea detaliată”, vă definiți grupul țintă prin includerea sau excluderea datelor demografice, a intereselor și a comportamentului. Imaginați-vă următorul scenariu:
Să presupunem că sunteți un producător de salopete pentru bebeluși care oferă salopete pentru copii cu motive de fotbal. Aceasta înseamnă că aveți nevoie de o combinație de părinți care au copii și de părinți interesați de fotbal. În exemplul nostru, primul grup țintă ar fi „părinții sugarilor (0-12 luni). Acum puteți crea legături ȘI folosind elementul ascuns „Limitați grupul țintă”.
Acum selectați „Limitați grupul țintă”, apoi se deschide un al doilea câmp de intrare în care introduceți legătura ȘI. În cazul nostru „fotbal” pentru că vrem să ajungem la toți părinții care sunt interesați și de fotbal. Cu acest exemplu de anunț, puteți viza acum toți părinții cu copii, precum și părinții interesați de fotbal. Aveți opțiunea de a combina grupul țintă cu un alt link ȘI Pentru a face acest lucru, va trebui să faceți clic pe „Îngustează” pentru a se deschide un alt câmp de intrare. Cu cât adăugați mai multe interese, cu atât trebuie să existe mai multe condiții.
Sunteți în proces de creare a unui public Facebook pentru anunțul dvs. Facebook și nu știți cum să procedați cel mai bine? Acest articol explică pas cu pas cum să creați un grup țintă Facebook.
UNDE POT GĂSI GRUPURILE ȚINTĂ ÎN MANAGERUL DE ANUNȚURI?
Mai întâi, accesați managerul de anunțuri Facebook Ads .
Odată ajuns acolo, faceți clic pe fila „Business Manager” și apoi selectați „Grupuri țintă”.
Acest instrument este numit managerul grupului țintă sau „Facebook Audience Manager”. Aici puteți crea grupuri țintă în funcție de nevoile dvs. Ce grup țintă doriți să utilizați în cele din urmă depinde de dvs.
CREAȚI UN PUBLIC ȚINTĂ
Înainte de a putea crea un public, trebuie să creați un anunț în Ad Manager . Pentru a face acest lucru, faceți clic în meniul „Grupuri țintă” și apoi selectați „Creați reclama” în fila meniului din stânga. Acum selectați ținta anunțului dvs. – de exemplu, acoperire, conversie, trafic, interacțiuni, vizionări video, generare de clienți potențiali sau conștientizare a mărcii. Apoi ajungeți direct la grupul de anunțuri / grupul țintă.
Acum puteți crea un grup țintă nou sau puteți utiliza un grup țintă existent care a fost salvat anterior. Facebook diferențiază trei tipuri de grupuri țintă:
Segmente de public personalizate
Audiențe similare
Grupuri țintă salvate
Publicurile personalizate sunt grupuri țintă dinamice. Cu un public personalizat, vă adresați persoanelor care îndeplinesc o anumită condiție, cum ar fi „o persoană care a interacționat deja cu compania dvs.”, „toți vizitatorii site-ului din ultimele 365 de zile”, utilizatorii aplicației dvs., abonații la e-mailul dvs. Listă de e-mail sau contacte din sistemul CRM. Puteți ajunge astfel la persoane care sunt interesate de ofertele sau serviciile dvs. Acest grup țintă se actualizează zilnic și este fie conectat la datele colectate pe site-ul dvs. web, fie interacționează cu comportamentul utilizatorilor din cadrul Facebook sau Instagram. Dacă selectați acest grup țintă, puteți lucra cu propriile surse de date sau cu propriile date Facebook, cu cerința de pixeli Facebook.
PUBLIC ASEMENATOR IN FACEBOOK ADS
Dacă ați creat deja un grup țintă care este saturat, puteți crea un „aspect similar” al acestuia. În acest caz, saturația înseamnă că ați ajuns deja la toate persoanele din acest grup țintă. Cu un public asemănător, vă adresați persoanelor care au un comportament similar de căutare și cumpărare ca și clienții dvs. existenți. Un exemplu în acest sens ar fi un site de fitness care este frecvent vizitat de femei și bărbați activi la vârsta de 20 de ani. Cu un public asemănător, ai putea cere Facebook să ajungă la bărbați și femei mai sportivi la vârsta de 20 de ani. Acest lucru generează noi grupuri de clienți într-un mod simplu.
AUDIENTE SALVATE FACEBOOK ADS
Cu grupurile țintă salvate, este posibil să combinați un public care a fost deja creat și să-l asociați cu anumite caracteristici ale oamenilor. „Grupurile țintă principale” pot fi complet definite pe baza diferitelor caracteristici. Aici puteți defini personal caracteristicile demografice, interesele, comportamentele și alte informații despre grupul țintă. Avantajul dvs. aici este că depinde de dvs. cât de mare este grupul dvs. țintă în cele din urmă și de ce valori specifice vă atașați. Dezavantajul „grupurilor țintă de bază” este că puteți greși rapid cu direcționarea bazei dvs. de clienți. Pentru a putea folosi „grupurile țintă de bază” în mod eficient, ar trebui să vă cunoașteți foarte bine baza de clienți, potențialii și condițiile de viață ale acestora.
CARACTERISTICI DEMOGRAFICE
Caracteristicile demografice precum locația, vârsta, sexul și limba sunt determinate pentru a clasifica un grup țintă Facebook. De exemplu, este posibil să se determine intervalul de vârstă al grupului țintă și ce sex ar trebui să fie. Este posibilă și o limitare bazată pe locația / locul de reședință sau limba. Dacă sunt furnizate de utilizatori, informații despre starea relației sau despre angajator pot fi folosite și pentru direcționare.
Pentru datele despre locație, este recomandabil să selectați opțiunea „Locuiește în această locație”, altfel toate persoanele care se află în locația XY vă vor vedea reclama. În funcție de proiect, acest lucru poate fi, desigur, intenționat și poate avea un efect pozitiv. De exemplu, dacă selectați „Oameni care au fost recent în acest loc”, includeți automat toți turiștii în grupul țintă. Cu siguranță ar trebui să țineți cont de acest lucru dacă doriți să vă extindeți publicul.
În plus, locația și raza pot fi selectate pentru a limita zona în care ar trebui difuzată reclama. În cazul unei reclame locale, este recomandabil să păstrați raza mică, astfel încât reclama să fie afișată numai persoanelor care se încadrează în specificația kilometrului.
În pasul următor, se poate selecta vârsta grupului țintă. Aici ar trebui să vă întrebați dacă anunțul se adresează unui public mai tânăr sau mai în vârstă sau chiar ambelor. Puteți utiliza statisticile site-ului dvs. de pe Facebook ca ghid. Pentru a face acest lucru, apelați-l, faceți clic pe meniul „Business Manager”, derulați în jos până la elementul de meniu „Analiză și raportare” și faceți clic pe „Audience Insights”. Acum se va deschide o analiză a vârstei și sexului abonaților dvs. actuali.
Interesele și condițiile de viață ale grupului dvs. țintă pot fi acum definite în „Direcționare detaliată”. Ar trebui să fiți destul de exact aici, astfel încât anunțul să fie difuzat persoanelor potrivite. Deci, ar trebui să știți exact cine sunt clienții potențiali. Cu cât vă cunoașteți mai bine clienții, cu atât puteți utiliza mai bine „direcționarea detaliată” pentru a selecta proprietățile care se potrivesc clienților dvs. Am scris propria noastră postare de blog pentru a face mai ușor de înțeles linkurile AND / SAU: conectați grupurile țintă pentru reclame Facebook.
Cititi mai multe articole pe www.star-marketing.ro/blog
În ultimul punct, setați ce limbă vorbește grupul dvs. țintă și ce legătură ar trebui să aibă cu compania dvs. De exemplu, puteți selecta persoane care v-au folosit aplicația sau puteți selecta persoane cărora le place site-ul. Deci, determinați dacă grupul țintă trebuie să fie legat de site-ul / aplicația dvs. etc. sau nu. De exemplu, dacă doriți să ajungeți numai la utilizatori pe care nu îi cunoașteți încă, selectați „Excludeți persoanele cărora le place pagina dvs.” pentru a vă asigura că pot fi contactați numai utilizatorii noi.
SALVAȚI GRUPURILE ȚINTĂ
Dacă acum sunteți mulțumit de un grup țintă, salvați-l. În acest fel, puteți utiliza din nou grupul țintă pentru următoarea reclamă în loc să introduceți din nou toate informațiile. Acest lucru economisește timp, mai ales dacă intenționați să faceți publicitate frecvent pe Facebook. De asemenea, aveți opțiunea de a salva mai multe grupuri țintă și apoi de a le juca după cum este necesar.
CONCLUZIE
Cu cele trei tipuri diferite de grupuri țintă, Facebook acoperă toate funcțiile importante ale unui grup țintă. Un grup țintă Facebook este acolo pentru a se asigura că anunțul dvs. este afișat grupului de persoane pentru care oferta dvs. este interesantă. Condiția prealabilă pentru crearea unui grup țintă Facebook de succes este să vă cunoașteți potențialii clienți și să colectați cât mai multe informații despre aceștia. Prin urmare, este recomandabil să colectați datele clienților cât mai curând posibil.