Pentru ați dezvolta business-ul și a crește vânzările companiei tale îți recomandăm să folosești un sistem CRM (Customer Relationship Management) precum este SoftManager CRM+. Cu ajutorul acesteia vei gestiona activitățile interne legate de angajații tăi cât și externe legate de clienții și partenerii tăi de afaceri.
De ce ar trebui să apelezi la o astfel de soluție?
- Toți angajații tăi care se ocupă de relația cu clienții vor avea acces la o singură bază de date pe care o pot accesa de oriunde și de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet. Această bază va cuprinde date cu privire la clienți și potențialii clienți cât și statusul și etapele prin care au trecut aceștia.
- Obții controlul activităților efectuate cât și a celor programate. Vei știi mereu în ce etapa de vânzare se află lead-urile existente, când au fost ofertate, de către cine, ce anume s-a discutat și care este statusul actual.
- Crești numărul de lead-uri convertite în vânzări. Construiești relații solide cu clienții și partenerii de afaceri. Prioritizezi lead-urile și oportunitățile în funcție de care au cele mai mari șanse să fie închise cu succes.
- Poți realiza campanii de marketing și viziona în timp real rata de deschidere cât și impactul pe care aceasta l-a avut. Ai posibilitatea de seta campanii predefinite pe diferite grupuri de clienți.
Dacă clienții tăi reprezintă persoane juridice, îți recomandăm să apelezi la o platformă B2B cu ajutorul căreia, partenerii tăi pot achiziționa produsele tale la doar câteva click-uri distanță. Această platformă se aseamănă unui magazin online doar că partenerii de afaceri se vor loga pe această platformă cu ajutorul unui username și o parolă.
Pentru o ofertă de preț și informații mai detaliate, scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp posbil.