Studiu de caz: campanie pe ecranele smart tv pentru Opera Comică ptr. Copii, prin Pinbud și Smart Tube

Românii continuă să petreacă o bună parte a timpului liber în fața ecranelor tv, ceea ce înseamnă că publicitatea tv rămâne în continuare cea mai importantă opțiune în mixul de marketing al companiilor pentru difuzarea publicității de informare. Din păcate prețurile uriașe și concurența marilor branduri multinaționale fac complet prohibitivă această opțiune pentru IMM-uri și firmele locale.

Madagascar, premiera OCC toamna 2019
Agenția de marketing Pinbud a promovat premiera „Madagascar” a Operei Comice pentru Copii

Cel puțin la nivelul orașului București, însă, și în cazul acelor branduri care țintesc o audiență premium, agenția de marketing Pinbud în parteneriat cu Smart Tube pune la dispoziția tuturor celor interesați o soluție simplă prin care pot derula publicitate pe ecrane tv, în prime time, la un cost infim, în peste 31000 de gospodării bucureștene „upper-middle class”.

Recent, Opera Comică pentru Copii, una dintre cele mai dinamice instituții culturale din București, a utilizat serviciul Pinbud / Smart Tube și a reușit să își popularizeze noua sa premieră, „Madagascar”, în rândul a peste 12.000 de gospodării upper-middle class din București, cu ajutorul unui buget de-a dreptul ridicol pentru orice fel de publicitate tv – chiar și pentru spoturile care se difuzează pe posturile tv din provincie.

Citiți studiul de caz pe site-ul Pinbud pentru a înțelege mai bine ce înseamnă această nouă oportunitate pe piața advertisingului digital.

Leave a Reply

Your email address will not be published.