Peste un milion de calatorii au fost rezervate prin intermediul Tripsta

La noua ani de la lansarea companiei si la trei ani de la aparitia pe piata din Romania, Tripsta a depasit cifra de un milion de rezervari de bilete de avion efectuate pe toate site-urile sale. Tripsta.ro a contribuit cu peste 20.000 de rezervari in cei aproape trei ani de existenta.

Dupa un milion de rezervari: calatorii Tripsta – de la 2 luni la 88 de ani, costul calatoriilor – intre 27 si 8000 de euro 

Cel mai varstnic pasager care si-a facut rezervare prin intermediul Tripsta.ro are 88 de ani si a calatorit de la Constanta la Istanbul, in timp ce pasagerul cel mai tanar – de doar doua luni si doua saptamani – a mers impreuna cu parintii de la Iasi la Amsterdam.

Principalele destinatii rezervate prin intermediul Tripsta.ro au fost, atat pentru barbati, cat si pentru femei, Istanbul, Viena, Londra si Berlin. Acestea sunt urmate de Atena in cazul preferintelor calatorilor de sex masculin si Paris – atunci cand este vorba de preferintele femeilor. Per total, de-a lungul timpului, cele mai rezervate destinatii prin intermediul Tripsta.ro au fost Istanbul, Viena, Londra, Paris si Atena

Cea mai scumpa rezervare efectuata prin intermediul Tripsta.ro a avut valoarea de 7,800 de euro si a fost facuta pentru un grup de cinci persoane care au mers in Bangkok (Thailanda), in septembrie 2013. La polul opus, cel mai ieftin bilet rezervat prin Tripsta a costat doar 27 de euro si a fost pentru un zbor pe ruta Bucuresti-Suceava, efectuat in 2012.

Unele vacante sunt planificate din timp, altele se intampla pe ultima suta de metri. In cazul celor facute via Tripsta.ro, recordul pentru planificare il detine un cuplu care si-a achizitiont bilete de avion pe ruta Madrid-Bucuresti cu 346 de zile inaintea zborului, in timp ce la antipod se afla rezervarea facuta pentru un zbor Bucuresti – Suceava, realizata cu mai putin de 24 de ore inaintea decolarii.

Top 10 destinatii pentru romani in primele luni ale anului

Romanii care au folosit Tripsta.ro pentru rezervari si achizitii de bilete de avion in primele luni ale anului au  calatorit in principal in Europa, Copenhaga, Istanbul si Atena fiind destinatiile cele mai solicitate, conform statisticilor Tripsta.ro.

Topul 10 al destinatiilor de calatorie pentru romani in primul trimestru al anului a inclus Copenhaga, Istanbul si Atena urmate Paris, Berlin, Amsterdam, Viena, Londra si Barcelona.

Barbatii (56%) au fost cei care au facut in general rezervarile si achizitiile de bilete pentru calatorii cu durata medie de 7 zile si cu circa 19 zile inainte de plecare. Pe de alta parte, femeile (44%) au cumparat bilete de avion cu 22 de zile inainte de data la care aveau programate vacantele.

Mai mult, cuantumul rezervarilor de bilete realizate de pe dispozitive mobile a crescut la 16%, de la 12% in 2013, in timp ce rezervarile facute de pe computer reprezinta acum  84%, in scadere de la 88% anul trecut.

Tripsta este o agentie online de turism care a avut, in 2013, o cifra de afaceri la nivel international de 190 milioane de euro, aproape dublu comparativ cu 2012 (97 milioane de euro). In Romania, Tripsta a avut in 2013 o cifra de afaceri de 2.5 milioane de euro, in crestere cu 80% fata de 2012, si estimeaza ca va ajunge la circa 4.5 milioane de Euro in 2014.

Tripsta curiozitati

Despre Tripsta

Tripsta este o agentie de turism online inovatoare, cu operatiuni in 30 de tari. Prin intermediul site-ului sau, Tripsta le ofera calatorilor zboruri ieftine si asigurari de calatorie in intreaga lume. Totul a inceput in 2005, cu lansarea Travelplanet24, filiala greceasca a tripsta, in momentul in care Philipp Brinkmann, CEO & Co-fondator, si Kristof Keim, Co-Fondator, au decis sa dezvolte un sistem de rezervari online si aplicatii web inovatoare pe piata elena de nisa a turismului online. La inceputul lui 2010, Travelplanet24 a luat decizia strategica de a intra pe noi piete europene utilizand brandul Tripsta. De atunci, Tripsta a puns accentul pe inovatie, tehnologie, expansiune si brand building.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.