Idei interesante de produse care te pot ajuta sa fii mult mai organizat la birou

Indiferent ca lucrezi in cadrul unei corporatii sau lucrezi de acasa, cert este faptul ca in ambele situatii este necesar sa invatam sa fim cat mai organizati avand in vedere ca intre acest aspect si productivitate exista o legatura foarte stransa. Munca de birou nu este intotdeauna una atat de placuta precum am fi poate uneori tentati sa credem, ci de cele mai multe ori aceasta este una migaloasa si plina de tot soiul de provocari care apar in mod spontan. In astfel de conditii daca nu suntem organizati, cu siguranta nu vom putea face fata tuturor provocarilor, care in general vin insotite de un deadline pe care trebuie sa il respectam cu strictete. A fi organizat la birou pare pentru unii o munca titanica in contextul in care nivelul de birocratie este parca din ce in ce mai accentuat. Astfel, pentru a putea fi mult mai organziati si mai productivi, este necesar sa facem cateva schimbari de baza, pe care multi cu siguranta le-am considera drept niste banalitati.

Desi poate parea greu de crezut faptul ca intr-un secol in care tehnologia a avansat si avanseaza in permanenta a fi organizat la birou ramane o provocare, iata ca in realitate lucrurile sunt intocmai. Cu toate acestea insa, astazi am putea spune ca avem la dispozitie numeroase solutii la care putem apela atunci cand ne dorim mai multa organizarea in activitatea de birou gratie unor produse special concpute in acest sens.

Iata asadar cateva idei interesante de produse care ne pot ajuta sa fim mult mai organziati in munca de birou, deci implicit mult mai productivi.

Panoul de pluta (Memoboard)

Un prim pas pe care il putem face in vederea unei mai bune organizari este acela de a ne achizitiona un panou de pluta. Aceste panouri de pluta sunt deosebit de utile in momentul in care dorim sa notam diverse task-uri pe care le avem de indeplinit si despre care este foarte important sa nu uitam. Aceste memoboard-uri, asa cum le mai spunem in cuvinte mai actuale ne pot ajuta sa renuntam la notatul clasic pe foi si agende, acolo unde ideile si informatiile se pot pierde destul de usor.

Tabla magnetica.

Tabla magnetica este de asemenea un produs indispensabil in activitatea de birou avand in vedere ca aceasta nu doar ca ne poate ajuta sa ne organizam mult mai bine ideile si sarcinile pe care le avem de indeplinit. O tabla magnetica reprezinta o investitie minora dar care ne poate ajuta considerabil in ceea ce priveste buna organizare a activitatii de birou.

Markere de diferite culori.

Markere si-au dovedit utilitatea de-a lungul timpului avand in vedere ca acestea sunt ma mult decat niste simple instrumente de scris. Markere sunt instrumente care ne ajuta sa consemnam mult mai practic activitatile si task-urile pe care trebuie sa le indeplinim. Alege markere de culori diferite, astfel incat sa poti consemna lucrurile pe care le ai de facut cu o culoare diferita, in functie ordinea importantei.

Leave a Reply

Your email address will not be published.