În lumea schimbătoare rapidă de astăzi, tehnicile SEO se pot schimba rapid – și cel mai rău este că nu s-ar putea chiar să știți. Hack-urile care ți-ar fi putut câștiga un rezultat din prima pagină până în 2018 nu sunt doar învechite acum, dar pot chiar afecta clasamentul site-ului tău. Mai ales dacă acele așa-numite „hacks” teren site-ul dvs. o pedeapsă Google care este greu să se schimbe.
De aceea trebuie să rămâneți pe partea superioară a mingii în SEO. Dacă nu, veți cădea în urmă și veți vedea concurenții dvs. apropiindu-vă de dvs. în cadrul SERP-urilor.
În acest post, am defalcat tehnicile de SEO de vârf pentru a vă ajuta să urcați rapid în clasament și să creșteți numărul vizitatorilor lunari din căutarea organică.
Dar, înainte de a ne arunca cu privire la detaliile privind îmbunătățirea clasamentului paginilor dvs. web, să luăm ceva timp pentru a testa clasarea actuală a paginilor dvs. în rezultatele motorului de căutare. Mergeți la verificarea cuvântului cheie pentru cuvinte cheie – un instrument pe care îl puteți utiliza pentru a determina clasarea paginilor pe baza căutării cuvintelor cheie:
Este de la sine înțeles că obiectivul dvs., ca expert SEO, este ca site-ul dvs. să ajungă în partea de sus a acestei liste. Clasamentele superioare sunt egale cu mai mult trafic organic – persoane pe care le poți converti într-o etapă ulterioară și sporiți rentabilitatea totală a strategiei SEO.
1) Îmbunătățiți experiența utilizatorului în întregul site web
Haideți să eliminăm lucrurile cu o scurtă explicație a ceea ce Google este aici să facă. La fel ca orice motor de căutare, aceștia doresc să arate cele mai bune rezultate pentru interogarea unui utilizator și, dacă aceștia sunt cei care salută utilizatorii cu o listă de rezultate irelevante, de calitate slabă, nu le vor mai folosi. Apropo, Google face acest lucru foarte bine, motiv pentru care este cel mai mare motor de căutare din lume – de departe.
Veți avea nevoie să vă gândiți la acea dorință constantă de a arăta cele mai bune rezultate atunci când optimizați site-ul dvs. pentru SEO. De ce? Răspunsul este simplu: dacă site-ul dvs. nu este de înaltă calitate suficient, veți avea un rang de locuri de muncă dificil pentru cuvintele-cheie țintă.
Nimeni nu vrea să aterizeze pe un site spam care durează ani de încărcare, nu? Asta trebuie să ducă la o rată mare de respingere. Și, deși Google nu a declarat oficial, există dovezi care sugerează că gigantul motorului de căutare nu recompensează site-urile care au rate scăzute de respingere cu rang înalt al paginilor:
Argumentarea Google este că dacă un utilizator petrece mai mult timp pe o pagină, probabil că a găsit pagina utilă. Și din moment ce Google dorește doar să ofere cele mai bune rezultate posibile utilizatorilor săi, va împinge site-urile cu implicare puternică în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP).
Deci, cum puteți îmbunătăți experiența vizitatorilor cu site-ul dvs.? Din păcate, reducerea rata dvs. generală de respingere nu este la fel de simplă precum eliminarea câtorva anunțuri pop-up enervante.
Iată cinci tehnici SEO pe care le puteți utiliza pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor și pentru a vă oferi un conținut existent în motoarele de căutare:
A) Asigurați-vă că mesajele dvs. sunt ușor de citit
Ați auzit vreodată expresia „formatarea conținutului pentru web”? Pentru a avea vreo șansă în creșterea clasamentelor dvs. organice, trebuie să facem un pas în plus și să optimizăm conținutul pentru a fi lizibil.
Amintiți-vă: mai multe persoane care vă citesc conținutul = rata de respingere mai mică = clasamentele organice mai mari.
Dar cum vă formatați mesajele pentru a fi citite? Următoarele sfaturi de formatare pot contribui la creșterea lizibilității conținutului dvs.:
Puncte mai scurte: În general, limitați fiecare paragraf la 3-4 propoziții. Este chiar bine să utilizați paragrafe cu o singură propoziție, dacă este necesar, dar să le folosiți cu ușurință sau postarea dvs. va arăta ca un blog marcat cu gloanțe fără gloanțe. Un paragraf este un grup de propoziții înrudite care susțin o idee principală, deci dacă împărțiți un paragraf în linii individuale, ideea ta tinde să fie fragmentată și face dificilă înțelegerea punctului general.
Cuvinte lungi in propoziții: Exemplele mai lungi sunt greu de urmărit pe ecranul unui computer sau telefon, dar pot funcționa bine atunci când sunt folosite cu ușurință, mai ales atunci când sunt amestecate cu propoziții medii și scurte. Iată un exemplu fantastic despre modul în care structurile de propoziții pot fi variate pentru lizibilitate:
Subcadre: Știați că persoana medie cheltuiește doar 37 de secunde citind o bucată de conținut online? Puteți îmbunătăți semnificativ acest timp prin includerea subpozițiilor pentru a facilita scanarea articolului. Utilizați o mulțime de subcapitole clare și informative pentru a ghida cititorii pe o pagină, împreună cu punctele de apel care sunt evidențiate cu caractere aldine. Cititorii ar trebui să poată să scaneze postarea de pe blog și să primească esența despre ceea ce vorbești.
Puncte bullet: Când aveți o mulțime de date-statistici, fapte, idei, exemple-ambalate într-un singur paragraf, este mai ușor de citit atunci când le listați cu bullet points (ca asta!).
Spațiul și imaginile albe: Când vizitați o pagină web și sunteți întâmpinați cu un zid imens de text, se poate simți copleșitor. Împiedicați-vă pe vizitatorii site-ului dvs. să copleșească prin ruperea unor bucăți mari de text cu suporturi relevante, de suport, inclusiv fotografii, clipuri video și grafice (în plus față de punctele și subcadrele).
Scrie conținut de calitate: Toate aceste alte puncte sunt lipsite de sens dacă scrisul tău este prost. Într-adevăr, scrierea nu este neapărat legată de lungimea paragrafului sau a frazei, cu gloanțele, anteturile și imaginile; scrisul bun este despre idei grozave și livrări convingătoare.
Citeste si urmatoarele articole: