Piata de aparatura medicala din Romania se afla cu o etapa in urma fata de ce se intampla in tarile din vest, acolo unde orice cabinet medical este dotat cu aparatura medicala de ultima generatie.
Reinnoirea aparaturii medicale invechita din centrele sanitare din Romania pare a fi o operatiune destul de grea. Motivele pot fi multe, insa, in general, problemele sunt legate de costurile ridicate de achizitionare si de lipsa de interes acordata de stat in sustinerea achizitionarii unor echipamente performante.
Ajutor din partea firmelor de aparatura medicala
Pentru ca nu exista programe specifice care sa ajute cabinetele medicale sa isi reinnoiasca aparatura medicala cu una noua, de ultima generatie, aceste programe sunt propuse acum de cateva firme distribuitoare de aparatura medicala din Bucuresti.
Aceste firme de aparatura medicala propun potentialilor clienti programe de parteneriat pe termen lung, prin care acestia pot achizitiona produsele dorite la un cost redus sau parteneriate care tin de volumul comandat, mai exact, cu cat un client cumpara mai mult, cu atat, firma de aparatura medicala ii propune discounturi mai mari.
Alege corect firma distribuitoare de aparatura medicala
Daca doresti sa iti reinnoiesti aparatura medicala din cabinet, alegerea firmei distribuitoare este primul aspect la care trebuie sa te gandesti.
Pe langa programele de parteneriat pe care firma de aparatura medicala trebuie sa le aiba, portofoliul de produse este urmatorul care trebuie analizat. In acest sens, incearca sa alegi o firma care vinde atat aparatura medicala, cat si consumabile, asa poti negocia un contract cu o valoare mai mare, care sa te ajuta in obtinerea unor avantaje financiare considerabile.
Analiza aparaturii medicala din portofoliul distribuitorului trebuie verificata pe web site-urile producatorilor. Trebuie sa vezi daca produsele sunt unele de ultima generatie si daca acestea respecta intocmai specificatiile si garantia oferita de distribuitor.
In afara acestor aspecte, mai exista cateva detalii legate de persoana de contact sau de transportul produselor, insa aceste aspecte trebuie filtrate in functie de propriul sistem de valori.