Cum alegi cel mai bun soft pentru un restaurant

Persoanele interesate sa inceapa o afacere de succes in domeniu si sa isi deschida un restaurant, stiu cat de multe etape au de parcurs si cat de multe procese de dezvoltare si de logistica le pot da batai de cap. Cu toate acestea, exista foarte multe probleme ce pot fi evitate, mai ales probleme la capitolul software, care sunt eliminate gratie unui soft de gestiune foarte bine pus la punct, garantat de specialistii https://attosoft.ro/ , si repartizat in categoria software retail.

AttoSoft Gestiune este cea mai buna solutie pe care o pot alege reprezentantii restaurantelor, o solutie eficienta, gandita sa asigure performanta celor care o utilizeaza.

Criterii de avut in vedere inainte de a cumpara un soft de gestiune restaurant

Orice restaurant la inceput de drum sau care incearca sa isi faca un renume trebuie sa puna accent pe toate aspectele importante care i-ar putea aduce recunoastere si profit, eficientizand munca angajatilor.

Restaurantele au nevoie de echipamente hardware de baza foarte bune, de la POS sau monitor touchscreen, la unitatea centrala PC, la imprimantele termice amplasate langa POS-uri cu rolul de a printa nota de plata si bonurile de comanda de la bar.

Totodata, specialistii recomanda instalarea unei alte imprimante termice in bucatarie, pentru preluarea comenzilor.

Echipamentul hardware trebuie sa indeplineasca cerinte minime de performanta, si anume procesor Dual Core si 1-2 GB de RAM, iar acesta poate fi achizitionat de la firma Attosoft care comercializeaza softul. Achizitionarea de la aceeasi firma ofera avantajul consultantei pentru astfel de achizitii.

Specialistii trebuie sa ofere garantii in ceea ce priveste maturitatea, dar si stabilitatea softului pentru restaurant, atat din punct de vedere tehnic, cat si prezentate obligatiile contractuale, astfel incat reprezentantii restaurantului sa faca fata unor probleme neprevazute.

Nu in ultimul rand, softul restaurantului trebuie sa aiba functionabilitati si module deja dezvoltate, de aceea, in momentul achizitiei softului, necesitatile clientilor trebuie foarte bine stabilite. Softurile de restaurant au diferite module utile ce se pot adauga ulterior.

Software retail | AttoSoft Gestiune | Attosoft.ro

software retail

Dupa instalarea softului pentru restaurant, trebuie instruit personalul pentru a se descurca cu programul. De asemenea, este necesara o atentie deosebita in ceea ce priveste protectia datelor – de la datele care sunt urcate zilnic pe server, pana la datele de la ultima inchidere de zi.

Nu in ultimul rand, atunci cand administratorii unui restaurant decid sa achizitioneze un astfel de soft, trebuie sa cunoasca lucruri importante despre compania ce dezvolta si comercializeaza softul, astfel incat sa se potriveasca necesitatilor afacerii.

Leave a Reply

Your email address will not be published.