Serviciul de promovare SEO a site-ului pe internet, este un proces multiplu si consumator de timp, care necesita timp si bani. Promovarea competenta este o investitie buna, deoarece iti permite sa cresti participarea la resurse, popularitatea si gradul de cunoastere a marcii, numarul de potentiali clienti si, ca rezultat, profiturile companiei. Modalitatile de promovare a site-ului sunt diferite si depind de obiective, precum si de fondurile disponibile ale companiei.
Proiectele comerciale au nevoie nu numai de promovarea informatiilor, ci si de portaluri de informare, forumuri, bloguri etc., al caror scop principal nu este de a face profit, ci de a atrage publicul tinta.
Metode de promovare SEO
Principalele metode de promovare SEO pe care le foloseste o agentie SEO (https://www.seoagency.ro/), includ urmatoarele:
- Optimizare SEO – inseamna aducerea site-ului la pozitiile de top in rezultatele cautarii naturale, care iti permite sa atragi tone de trafic orientat.
- Publicitatea contextuala – plasarea anunturilor text si afisare pe site-urile partenere.
- Retele sociale (SMM) – promovarea brandului / companiei in retelele sociale si mass-media populare, care vor permite sa primesti un trafic suplimentar.
Fiecare dintre aceste metode de promovare SEO a site-urilor web contine numeroase nuante si capcane, iar pentru succes ai nevoie de cunostinte temeinice.
SEO
Optimizarea SEO a unui site este una dintre cele mai promitatoare si in acelasi timp consumatoare de timp, modalitati de a promova o resursa. Nu da rezultate imediate, ci functioneaza pentru viitor. Uneori companiile asteapta luni de zile, pentru ca proiectul lor sa inceapa sa preia cel putin cateva pozitii semnificative in topul motorului de cautare. Dar odata ce o pagina optimizata calitativ ajunge in top, va putea atrage un public potential pentru multi ani de zile.
Algoritmii motoarelor de cautare sunt in mod constant imbunatatiti, iar utilitatea si relevanta continutului paginilor devin din ce in ce mai importante. Daca utilizatorul gaseste ceea ce cauta, acesta este exact principalul factor de clasificare.
Prin urmare, pentru ca o resursa sa ramana in top pentru o perioada lunga de timp, este necesar ca o agentie SEO sa lucreze in mod constant asupra continutului site-ului.
Angajand o agentie care ofera servicii SEO pentru promovarea site-ului, vei creste sansele de a ajunge la pozitia de lider.
Servicii SEO
1. Inregistrare in Google.
Primul pas obligatoriu va fi inregistrarea resurselor in Google pentru ca site-ul tau sa fie vazut si sa-l poata indexa in paginile sale.
2. Analiza site-ului – Google Analytics.
Al doilea pas obligatoriu va fi conectarea sistemelor de analiza web. Astazi fara ele nu poti ajunge nicaieri. Analiza web permite:
- evaluarea eficienta a diferitelor canale de promovare a site-ului pe internet,
- campanii individuale de publicitate,
- plasarea de anunturi etc.
In plus, poti vedea statistici detaliate despre vizitatori si comportamentul vizitatorilor, pentru a determina zonele cele mai eficiente si pentru a atrage publicul tinta.
3. Evaluarea eficacitatii site-ului.
In plus, se poate evalua eficienta serviciilor de promovare SEO, cu ajutorul unor servicii terte speciale. Fiecare serviciu are propriile sale functionalitati si este capabil sa arate o multime de informatii utile (inclusiv despre site-urile concurentilor). Acestea se folosesc nu numai in etapele initiale, ci si pe intreaga perioada de promovare.
4. Audit tehnic
Google, spre deosebire de vizitatorii live, analizeaza calitatea componentei tehnice a resursei. Chiar daca site-ul contine un articol cu adevarat util si interesant, este posibil sa nu ajungi in topul motorului de cautare din cauza erorilor tehnice.
Auditul tehnic permite sa identifici aceste erori si sa le corectezi. Iata cateva recomandari si secrete ale promovarii site-ului web, referitoare la componenta tehnica:
- Absenta unui fisier robots.txt completat corect, nu permite indexarea resursei in motorul de cautare. Prin urmare, trebuie sa te asiguri ca a fost verificata prezenta acestui fisier in directia radacina a site-ului si corectitudinea acestuia.
- Un sitemap XML (sitemap.xml) spune motoarelor de cautare ce pagini indica.
- PS cu www si fara www – sunt doua domenii diferite. Pentru ca motorul de cautare sa inteleaga ca acesta este acelasi site, trebuie configurata
- Paginile duplicat ale continutul. Motorului de cautare nu-i plac duplicatele, ceea ce inseamna ca trebuie eliminate. Acest lucru se poate face si cu ajutorul redirectionarii, insa in cele mai multe cazuri, paginile duplicat sunt pur si simplu sterse. Dublurile pot fi usor de gasit si de sters utilizand un anumit serviciu SEO.
- Prezenta adresei (URL-ul care poate fi citit de om) imbunatateste pozitia site-ului tau si, de asemenea, face posibila adaugarea de cuvinte cheie suplimentare la adresa paginii, marind relevanta acesteia pentru solicitare. CNC poate fi realizat folosind plug-in-uri speciale.
- Paginile de incarcare lungi ale site-ului conduc la faptul ca utilizatorul inchide fila inainte ca site-ul sa fie incarcat. Acest lucru afecteaza negativ clasamentul. Pentru a evita astfel de probleme, este necesar sa se lucreze pentru a accelera descarcarea. Se evalueaza viteza si se gasesc motivele pentru care descarcarea se face greu.
- Codul HTML al resurselor trebuie sa fie valide si fara erori.