Adrian Dragan si Vali Bradateanu cu Subaru Impreza N15, pentru o noua provocare in 2013

55Campionii Clasei 6 in 2012 concureaza anul acesta pe un Subaru Impreza N15. Proba de foc: Raliul Brasovului Dunlop 2013

Campionatul National de Raliuri Dunlop 2013 debutează saptamana aceasta cu prima etapa – Raliul Brasovului Dunlop. Echipajul cu numarul de concurs 55 powered by auto motor si sport – Adrian Dragan si Vali Bradateanu –, avand alaturi noi parteneri, va concura in cadrul Clasei 3 pe un model Subaru Impreza N15 pregatit in atelierele TM Sport din Cluj-Napoca.

In doar trei ani, Adrian Dragan si Vali Bradateanu au evoluat de la participarea pe Dacia Logan, cu care au fost prezenti in Cupa Dacia din 2011, la Subaru Impreza N15, masina cu care vor concura în Clasa 3, clasa unde se vor intalni cu nume importante din automobilismul romanesc de performanta, precum Bogdan Marisca, George Grigorescu si Edwin Keleti.

Echipajul auto motor si sport – revista auto cu o traditie de peste 15 ani in Romania – a reusit, anul trecut, o performanta de exceptie dupa ce, la prima participare pe un model de Grupa A, Citroen C2R2Max, si-a adjudecat titlul national al Clasei 6, la finalul unui sezon in care a bifat cinci clasari pe podium si doua victorii in opt etape. Cel mai bun rezultat al sezonului trecut a fost reusit în ultima etapă, Raliul Iasului, unde locul 1 la Clasa 6 a fost dublat de un loc 3 in clasamentul masinilor cu Două Roti Motrice (2WD).

In 2013, Adrian si Vali accepta provocarea unei noi incercari o data cu trecerea catre o clasa de elita a automobilismului romanesc de performanta, cu o nouă masina, echipata cu tractiune integrala permanenta si motor supraalimentat ce dezvolta 300 CP.

Raliul Brasovului Dunlop 2013 reprezinta prima etapa in care Adrian Dragan si Vali Bradateanu vor lua contact cu noua masina. Supranumit si Raliul Monte Carlo al Romaniei, Raliul Brasovului va avea, anul acesta, 140 km de proba speciala dintr-un total de 442,43 km. Raliul se va desfasura pe 21 si 22 martie si aduce cateva noutati importante, printre care reintroducerea probei speciale de noapte Poiana (Brasov – Poiana Brasov). Aceasta se va derula după lasarea serii, in prima zi a raliului, masinile de concurs fiind nevoite sa ruleze la lumina proiectoarelor auxiliare. Pe langa noutatile legate de traseu si organizare, Raliul Brasovului este recunoscut pentru conditiile meteo schimbatoare, ceea ce adauga un plus de dificultate traseului.

 

Trecerea pe o masina cu tractiune integrala e un pas mare pentru noi, dar consider ca reprezinta o evolutie fireasca. In primul rand, avem obligatia morala fata de partenerii care investesc în acest proiect, alaturi de noi, de a ne prezenta la start cu cel mai performant material de concurs. Mai mult, pentru ca aceste companii sunt lideri pe segmentele lor, si noi vrem sa le oferim cea mai buna expunere posibila în cadrul Campionatului National de Raliuri. Nu in cele din urma, valoarea unui rezultat este direct proportionala cu valoarea adversarilor cu care concurezi si sunt convins ca, anul acesta, Clasa 3 e de departe cea mai populata cu vedete de prima marime ale automobilismului romanesc. Multumim pentru acest efort partenerilor nostri, Toshiba Romania, care ne da, in acest an, identitatea echipei, SKF Romania si UNIOR Tepid, pentru ca sunt alaturi de noi si in acest al treilea an si nu in ultimul rand grupului de presa Sanoma Hearst Romania, editorul revistei auto motor si sport. Cu sigurantă, nu vom avea o viata usoara in Clasa 3, dar, asa cum am dovedit si pana acum, stim ca putem face raliuri inteligente si ca suntem capabili sa ne atingem obiectivele. Pentru 2013, ne dorim in primul rand o acomodare usoara si rapida cu masina, iar pentru asta trebuie sa le multumesc pilotilor Napoca Rally Academy, Bogdan Marisca si Vlad Cosma, care ne ajuta sa parcurgem mai rapid aceste etape. De asemenea, vreau să-i multumesc si lui Marco Tempestini pentru increderea acordata noua si pentru ca reusim sa gasim in continuare cai de colaborare dupa trei ani de parteneriat neintrerupt“, a declarat Adrian Dragan

 

Despre partenerii echipajului auto motor si sport:

Toshiba Europe GmbH (TEG) este o subsidiara a Toshiba Corporation, Tokio, un grup international cu o istorie de peste 130 de ani. Toshiba este unul dintre cei mai mari producatori de IT si consumer electronics din lume si unul dintre principalii inovatori din domeniul high-tech. Printre produsele comercializate de Toshiba in Romania se numara: laptopuri, tablete, televizoare LCD/LED, playere DVD si Blu Ray si HDD-uri.

Toshiba Corporation a fost fondata in 1875, ajungand astazi sa detina peste 550 de companii care angajează 202.000 de oameni in intreaga lume, generand o cifra de afaceri de peste 74 de miliarde de dolari (la nivelul anului fiscal 2011).

Toshiba are o indelungata istorie a implicarii in lumea sporturilor, a sponsorizat numeroase evenimente si echipe: de la campionate de golf pana la Campionatul Mondial de Fotbal (pana la editia din 2006). Alaturarea dintre noi, ca producator dedicat dezvoltării tehnologice, vitezei si fiabilitatii, si o echipă de raliu este chiar naturala. Credem ca iubitorii sporturilor cu motor se pot regasi in valorile promovate de brandul nostru si vrem, pentru ei, sa sustinem acest sport si sa ajutam la promovareasi dezvoltarea lui in Romania.“ Mihai Carstea, Channel Manager Romania

 

SKF este lider la nivel mondial in furnizarea de rulmenti, kituri si accesorii pentru distributie, elemente de suspensie si angrenare roata. An de an, SKF lanseaza pe piata produse destinate celor mai noi tipuri de autovehicule. Kiturile SKF acoperă 97% din parcul de autoturisme din Europa.

Grupul SKF este prezent în peste 130 de tari si are 15.000 de distribuitori in intreaga lume.

 

Unior Tepid, membru fondator al Centrului National de Scule, prezent pe piata din Romania de peste 12 ani, detine in portofoliu 35 de programe, din care 75% sunt distribuite in exclusivitate, cu adresabilitate catre absolut toate domeniile (industrie, constructii, auto, agricultura, HORECA, uz casnic).

Centrul National de Scule este un concept care reuneste reteaua de distribuitori de scule de mana profesionale cu cea mai importanta cota de piata, in special pe segmentul industrial. Centrul National de Scule inseamna acoperire la nivel national, calitate industriala, sortiment complet, livrare in ziua primirii comenzii, solutii tehnice in timp real.

 

2013 Grandz Comunicare

Leave a Reply

Your email address will not be published.