Adauga firma ta gratuit pe lista firme de la linkweb.ro

Vrei sa-ti dezvolti afacerea online? Atunci, care este singurul lucru de care ai cel mai mult nevoie?Inscrie site tau pe lista firme de la linkweb

Daca ai spus “trafic”, ai dreptate. Si pentru majoritatea companiilor, cel mai rapid mod de a obtine mai mult trafic este prin publicitate. Publicitatea digitala este un joc de inch. Micile modificari pot determina imbunatatiri majore in termeni de profitabilitate. Cand postati un anunt pe Google, Facebook sau, mai ieftin, pe o platforma de afaceri cum este linkweb.ro, este esential sa scrieti un anunt care tenteaza si convinge oamenii.

Iata cateva sfaturi puternice de care oricine are nevoie pentru a scrie anunturi foarte eficiente.

  • Arata vizitatorilor cum le vei rezolva problema. Daca vorbim de titluri de anunturi, majoritatea afacerilor incep si se opresc la introducerea unor cuvinte cheie. Dar pana la urma, titlul este primul lucru cu care ia contact un utilizator.
  • Desi utilizarea cuvintelor cheie este importanta pentru Scorul de calitate, atunci cand toata lumea (inclusiv concurenta) foloseste aceleasi cuvinte cheie, nu vei mai reusi sa atragi prea mult atentia.
  • Pentru a te distinge de tot ceilalti, titlul anuntului trebuie sa reflecte obiectivul final al utilizatorului.
  • Utilizatorii dau click pe un anunt pentru ca le promite ca intr-un fel ii va ajuta sa-si rezolve o problema – nu pentru ca ei considera ca anuntul respectiv are toate cuvintele cheie potrivite. Deci inainte de a crea un anunt, gandeste-te la ceea ce vrea sa realizeze utilizatorul de la celalalt capat al firului; cum il poti ajuta? Cum il poate ajuta titlul anuntului tau?
  • Include factori declansatori emotionali.
  • Se tot vorbeste foarte mult in marketingul digital despre rostul si puterea acestor triggers.
  • Unii vizitatori ar putea cauta un site cu un scop final in minte, dar de cele mai multe ori utilizatorii navigheaza ocazional pentru a obtine informatii sau pentru a descoperi ce solutii si servicii exista pentru o anumita problema.
  • Pentru acesti utilizatori, trebuie sa treci efectiv la actiune.
  • O modalitate de a face acest lucru este prin intermediul declansatorilor emotionali. Motivul este foarte simplu: oamenii nu pot sa ia decizii bazate numai pe logica. In schimb, ei sunt patronati de emotii.
  • Daca utilizatorii citesc ceva si experimenteaza o reactie emotionala (cum ar fi teama, furia sau dezgustul) cel mai probabil vor da click pe titlu.
  • Deci creaza un anunt care descrie pur si simplu serviciile oferite, dar care sa faca apel si la o stare emotionala.
  • Iata cum poti face ca anuntul sa fie unul emotional: identifica clientii tinta, identifica persoana pe care vrei sa o abordezi, scrie anuntul pentru acea persoana.
  • Trebuie sa fii atent sa echilibrezi aceasta reactie cu restul mesajului, pentru ca nu vrei ca in final clientii sa-ti asocieze brandul cu o emotie negativa. In schimb, concentreaza-te pe rezolvarea temerii si a ingrijorarii.
  • Hai pe lista firme sa-ti postezi anuntul tau gratuit.

Leave a Reply

Your email address will not be published.