Cand detii sau ajuti la dirijarea unuei companii care vinde produse sau servicii online, daca ai un magazin online, vei avea nevoie de foarte mult ajutor in privinta asta. Marketingul, customer service-ul si chiar si timpii rapizi de incarcare sunt foarte importante! Deja stiind ca afacerile de ecommerce (magazinele online) se presupune ca vor aduce un profit de 490 de bilioane de dolari, pana in anul 2018, credem ca acum este un moment potrivit pentru a face un pas inainte in aceasta arena.
DevPro Solutions, firma de web design din Bucuresti prospecteaza piata si va da cele mai bune ponturi ca afacerea ta sa nu aiba de suferit. Aceasta agentie de webdesign este o firma specializata in realizarea magazinelor online si iti ofera consultanta pe tot parcursul proiectului pe care il desfasori. DevPro este la curent cu piata, urmareste care sunt tendintele si de aceea este de acord cu faptul ca vanzarile din afacerile online vor depasi vanzarie afacerilor traditionale la un moment dat. In orice caz, daca urmaresti sa-ti dezvolti afacerea de ecommerce in anii care vin, atunci trebuie sa te mentii intotdeauna la curent cu cele mai noi trenduri si statistici, care vor avea un impact asupra industriei. Mai jos iti prezentam cateva date, care te vor ajuta sa-ti faci un plan bine definit.
- NU-TI SURPRINDE CLIENTII CU TAXE DE TRANSPORT!
Conform unui studiu de caz din 2014, organizat de Visual Website Optimizer (VWO), 28% dintre cumparatori vor abandona cosul de cumparaturi, atunci cand realizeaza ca trebuie sa suporte taxe de transport. Daca costurile de transport ar fi fost clar specificate, abandonul de cosuri nu ar mai fi atat de des! Asadar, ce trebuie sa retii de aici este ca trebuie sa fii foarte sincer si direct cu clientii tai, in ceea ce priveste taxele de transport. Este foarte firesc sa taxezi pentru acest lucru, dar fa acest lucru clar inca de la inceput!
- NU INSISTA ASUPRA CREARII UNUI ACCOUNT
Acelasi studiu de caz intreprins de VWO, a identificat o alta cauza a abandonului de cosuri: obligatia de a-ti face un account. Statisticile arata ca 23% dintre cumparatori sustin ca ar renunta la cosul lor, daca ar fi obligati sa devina membri, considerand ca este o pierdere de timp sa completeze atatea informatii aditionale, dar mai ales sa-si dea informatiile personale (adresa si date de contact). Este foarte important sa retii ca foarte multi dintre cumparatorii tai nu petrec timp mai mult decat necesar atunci cand vine vorba despre finalizarea cumparaturilor.
Pentru a evita potentiala pierdere a unui sfert dintre clientii tai, din aceasta cauza a crearii unui cont, asigura-te ca ai si optiunea de GUEST CHECKOUT. Este in regula sa-i dai posibilitatea de a alege daca vrea sa devina membru sau nu.
- NU SUBESTIMA PUTEREA REVIEW-urilor ONLINE
Tot conform VWO s-a concluzionat ca 55% dintre cumparatori spun ca review-urile online le influenteaza foarte mult decizia de cumparare. Intr-adevar, intotdeauna review-urile de top din partea unor clientii, ii fac pe cumparatori sa fie mult mai interesati de produsele respective ori de magazinul in cauza. Puterea review-urilor online este incredibil de mare. Gandeste-te cat de importante sunt aceste review-uri in cazul cartilor vandute pe Amazon, de exemplu. Pentru a-ti creste rata de conversie, este important sa-ti incurajezi cumparatori sa-ti scrie un review. Exista companii care ofera un produs gratuit clientului, pentru un review.
Nu in ultimul rand, este foarte importanta comunicarea pe care o mentii cu clientii tai. Numai asa poti crea o baza solida, pentru o afacere online de succes! Daca intentionati sa realizati un magazin online, DevPro va poate ajuta, intrati pe www.devpro.ro si cere o oferta.