Daca detii fie un magazin online, fie un site de prezentare, pentru a fi vizibil ai nevoie de un site cu o cat mai buna optimizare SEO, dar si de o promovare online consistenta.

Vizibilitatea este un lucru esential pentru ca business-ul sa aiba succes, iar acest lucru se poate realiza prin scrierea si trimiterea de comunicate de presa. Aceasta strategie de marketing te va ajuta ca promovarea brandului sa fie mai ridicata si astfel vei dovedi experienta in domeniul in care activezi.

Asocierea afacerii tale cu nume mari din presa, prin publicarea articolelor pe site-uri cunoscute ca si valoare, ii va crea publicului siguranta si incredere ca produsele pe care le promovezi sunt de calitate si unice. De aceea, este necesar ca site-ul tau sa contina articole optimizate SEO, astfel incat motoarele de cautare sa le indexeze si sa creasca pagina in afisari.

Cum cresti vizibilitatea site-ului cu optimizarea SEO si comunicate de presa

Optimizarea unui site este extrem de importanta, deoarece asigura o pozitie mai buna in motoarele de cautare, in acest fel aducand si mai multi clienti, si mai multa vizibilitate. Un alt avantaj al optimizarii SEO este ca aduce trafic gratuit in site si este o metoda eficienta in comparatie cu campaniile de promovare platite. Chiar daca optimizarea SEO necesita mult timp de implementare, rezultatele sunt garantate si pe termen lung.

Un site care contine informatii importante si se incarca rapid va îmbunatati experienta vizitatorilor, insa aceasta trebuie sa fie in stransa legatura cu optimizarea prin articole SEO. Cu cat esti mai bine vazut si clasificat de Google, cu atat mai usor te vor gasi posibilii clienti.

Pentru a avea un site bine optimizat SEO, mai intai trebuie sa cresti vizibilitatea site-ului. Dar cum faci acest lucru?

Primul pas este sa realizezi o cercetare cu privire la cuvintele cheie pentru domeniul tau de activitate. Acestea reprezinta o piatra de temelie in optimizarea SEO, deoarece publicul le foloseste in cautari atunci cand ii intereseaza un anumit subiect sau domeniu.

Un alt factor important in cresterea vizibilitatii site-ului este folosirea de url-uri https. Acestea asigura o securitate ridicata userilor.

Contentul este un element esential pentru a avea mai multi vizitatori pe site, iar daca acesta este slab realizat, rezultatele vor fi la fel. Postarile constante vor aduce si mai multi utilizatori, si mai multe click-uri pe link-urile distribuite. Toate acestea ajuta la optimizarea SEO a site-ului.

Servicii SEO – metode de promovare online

Orice site are nevoie, la un moment dat, de un specialist SEO care sa-l imbunatateasca si sa-l aduca intr-o stare cel putin medie. Specialistii SEO ofera servicii SEO care fac referire la: optimizare SEO off-page, optimizare SEO on-page, articole SEO, advertoriale SEO, setarea obiectivelor si analiza schimbarilor. Acestea structura SEO de optimizare site te va ajuta sa ai conversii si lead-uri mai multe.

Pentru ca rezultatele sa fie cat mai bune si conform asteptarilor tale, este important ca articolele pe care le afisezi pe site sa fie de calitate, originale si unice. Crearea si publicarea unor articole SEO te vor ajuta si sa aduci site-ul in primele cautari ale potentialilor clienti, si sa transmiti clar si convingator ceea ce oferi.

Site-ul trebuie sa contina articole SEO si advertoriale SEO bine structurate, pe baza unor cuvinte cheie specifice domeniului tau de activitate. Linkurile externe din pagina te vor ajuta sa diseminezi un continut de calitate care va contribui si la indexarea lor.

Campanii SEO – diferenta dintre articole SEO si advertoriale SEO

Probabil te intrebi care este diferenta dintre un articol SEO si un advertorial SEO si care iti va aduce mai multe beneficii. Articolele au rolul de a oferi cititorilor informatii utile si valoroase despre un anumit domeniu de activitate, în timp ce advertorialul este un text creativ si descriptiv care are rolul de a-ti promova marca, produsul sau brandul in mediul online. Totodata, advertorialele sustin si notorietatea de brand.

Articolele SEO pot fi publicate pe blogul personal sau pe website-ul afacerii, în timp ce un advertorial SEO este plasat pe un site de stiri sau al unei reviste online. Aceste doua modalitati de promovare te vor ajuta la campaniile SEO prin indexarea în motoarele de cautare si clasarea site-ului pe o pozitie inalta.

Avantajele promovarii prin comunicate de presa SEO

Campaniile SEO contin si comunicate de presa ce au numeroase avantaje in promovarea unui brand sau website. Pentru ca activitatea din mediul online a devenit foarte importanta, comunicarea este punctul care face legatura dintre brand si client. Acest lucru va ajuta la cresterea notorietatii brandului, dar si a vizibilitatii in piata. Iata cum sa folosesti comunicatele de presa in campanii SEO:

  1. Un avantaj major al comunicatelor de presa este cresterea traficului din site. Acestea, prin intermediul institutiilor media, iti vor aduce mai multi vizitatori pe site, vizitatori ce pot deveni clienti.

Cu cat trimiti mai multe comunicate de presa despre serviciile/produsele oferite, cu atat vei avea mai multe sanse ca acestea sa se transforme in vanzari si clienti. Acest lucru va duce si la o crestere ierarhica in motoarele de cautare, contribuind la optimizarea SEO a site-ului.

  1. Un alt beneficiu adus de comunicatele de presa este crearea unei conexiuni intre brand si client. Cu totii avem anumite branduri preferate, iar acest lucru se datoreaza unei legaturi pe care acesta a creat-o prin promovarea atat prin retelele de socializare, cat si prin mass-media.

In acest fel, clientii prind incredere in brand si se poate lega o relatie pe termen lung care sa aduca beneficii ambelor parti. Brandul obtine vanzari, iar clientul produse de calitate si satisfactie. Aceste lucruri aduc notorietate si credibilitate brandului, castigand astfel un public numeros si valoros.

  1. Link-urile de calitate sunt un alt atribut cheie pe care il aduc comunicatele de presa in campaniile SEO. Backlinking-ul, care este realizat mizand in principal pe calitatea link-urilor, aduce rezultate mult mai bune.

Acest fapt se explica prin ideea ca un numar mai mare de link-uri de calitate indoielnica poate duce la penalizari din partea motoarelor de cautare, in timp ce articolele cu un continut bun pe trusturi de presa cu autoritate mare, care prezinta incredere pentru public aduc numai beneficii.

  1. Un alt plus al comunicatelor de presa il reprezinta si posibilitatea de a identifica noi clienti. Cu ajutorul comunicatelor de presa, publicate pe canale media cu notorietate, poti descoperi noi grupuri tinta. Astfel, iti poti retargeta segmentele de clienti pe care nu le-ai avut in vedere pana in acel moment. In acest mod, orice client potential se poate transforma in client efectiv si poate recomanda ulterior brand-ul promovat, ducand astfel la cresterea vanzarilor.

Promovarea SEO – punct cheie pentru cresterea vanzarilor

In concluzie, optimizarea SEO si comunicatele de presa sunt solutii optime in promovarea unui produs sau serviciu, intrucat cu ajutorul acestora vei reusi sa iti faci cunoscut brandul unui numar mare de utilizatori. In acelasi timp, folosirea unor cuvinte cheie specifice domeniului de activitate se dovedeste a fi o modalitate eficienta pentru motoarele de cautare si indexarea corecta a articolelor publicate pe site.

Pentru a-ti creste afacerea si numarul vanzarilor, este de cuviinta sa apelezi la o promovare SEO adecvata business-ului tau.

Consultanta pentru optimizare site si promovare SEO

Daca ai nevoie de servicii de promovare SEO sau optimizare site, care sa iti aduca rezultate favorabile, consulta un specialist din acest domeniu. Poti afla mai multe detalii despre promovarea SEO prin articole si comunicate de presa pe site-ul nostru.

Pentru ca orice modificare adusa unui website are un impact asupra optimizarii, este bine sa fii atent la schimbarile pe care le faci. Pentru servicii de optimizare site, ne poti contacta direct pentru o oferta in acest sens.