Online sau offline? Care sunt cele mai potrivite canale si medii de promovare? Cum targetam cat mai eficient, astfel incat sa obtinem cele mai bune rezultate in urma campaniilor de promovare? Pe 3 noiembrie 2015, te asteptam la conferinta “Targetarea in campaniile online si offline”, pentru a afla tot ce trebuie sa stii despre targetarea eficienta.
Participarea la conferintele PR2Advertising.ro este GRATUITA. Inscrie-te acum, locurile sunt limitate. Detalii despre inscriere gasesti aici.
_______________________________________________________________________________________________________
SPEAKERI
________________________________________________________________________________________________________
INSCRIERE
Cum te inscrii
Inainte de a te inscrie, citeste mai multe despre locatia si intervalul orar in care se desfasoara conferinta “Targetarea in campaniile online si offline”, pentru a te asigura ca poti ajunge la eveniment.
.
Evenimentul “Targetarea in campaniile online si offline” are loc in data de 3 noiembrie (marti), intre orele 9.40 – 14.30, la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti (Bulevardul Ghencea nr. 134, vizavi de stadionul Steaua). Detalii despre locatie gasesti aici.
Participa GRATUIT la conferinta “Targetarea in campaniile online si offline”!
Inscrie-te! Trimite un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea noastra pe e-mail, in maxim 48 de ore.
SPONSORI PRINCIPALI
__________________
SPONSORI SECUNDARI
______________________________________________________________________
PARTENER MEDIA PRINCIPAL
__________________
PARTENERI MEDIA SECUNDARI
__________________________________________________________________________________________________
PROGRAM
9.40 – 10.00 Inregistrarea participantilor
10.00 – 14.15 Prezentari
Adrian Enache (The Masterplan) – Targetarea online nu se face cu banuieli. Ai nevoie de o strategie
Petrisor Obae (Paginademedia.ro) – Asocierea intre clientii de publicitate si anumite tipuri de emisiuni, programe, site-uri, publicatii. Studiu de caz: Ioana Tufaru / Antena 1 / Acces Direct
Radu Ciofu (Admiral Markets) – Endorsement si targetare eficienta
Dana Nae Popa (pastel) – Ce trebuie facut si ce trebuie evitat in campaniile online si offline. Studii de caz
Radu Timofte (Creative News) – Targetarea in campaniile de e-mail marketing
Iulian Nitulescu (Invox.ro) – Cum sa cresti rata de conversie din online & offline!
Tombola
Evenimentul “Targetarea in campaniile online si offline” are loc in data de 3 noiembrie (marti), intre orele 9.40 – 14.30, la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti (Bulevardul Ghencea nr. 134, vizavi de stadionul Steaua). Detalii despre locatie gasesti aici.