Conferinta “Targetarea in campaniile online si offline” – 3 noiembrie 2015

 

Online sau offline? Care sunt cele mai potrivite canale si medii de promovare? Cum targetam cat mai eficient, astfel incat sa obtinem cele mai bune rezultate in urma campaniilor de promovare?  Pe 3 noiembrie 2015, te asteptam la conferinta “Targetarea in campaniile online si offline”, pentru a afla tot ce trebuie sa stii despre targetarea eficienta. 

Participarea la conferintele PR2Advertising.ro este GRATUITA. Inscrie-te acum, locurile sunt limitate. Detalii despre inscriere gasesti aici.

buton INSCRIERE    buton PROGRAM  buton SPONSORI

 

 

_______________________________________________________________________________________________________

SPEAKERI

 

Adrian Enache - speaker 3 nov2 Petrisor Obae - speaker 3 nov - 3 Radu Ciofu - speaker 3 nov AMDana Nae Popa - speaker 3 novIulian Nitulescu - speaker 3 nov2 Radu Timofte - speaker 3 nov 2015   ________________________________________________________________________________________________________

Moderator

Dorina-Florea moderator-descriere
buton INSCRIERE buton SPEAKERI buton PROGRAM buton SPONSORI buton DESPRE CONFERINTA

 

_______________________________________________________________________________________________________

INSCRIERE

INSCRIERE-categorie3Cum te inscrii

semnul exclamariiInainte de a te inscrie, citeste mai multe despre locatia si intervalul orar in care se desfasoara conferinta “Targetarea in campaniile online si offline”, pentru a te asigura ca poti ajunge la eveniment.
.
Evenimentul Targetarea in campaniile online si offline are loc in data de 3 noiembrie (marti), intre orele 9.40 – 14.30, la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti (Bulevardul Ghencea nr. 134, vizavi de stadionul Steaua). Detalii despre locatie gasesti aici.

Participa GRATUIT la conferinta Targetarea in campaniile online si offline!

Inscrie-te! Trimite un e-mail cu datele tale (nume, functie, varsta) la conferinte@PR2Advertising.ro. Dupa inscriere, vei primi confirmarea noastra pe e-mail, in maxim 48 de ore.

buton INSCRIERE buton SPEAKERI buton PROGRAM buton SPONSORI buton DESPRE CONFERINTA
_________________________________________________________________________________________________

 SPONSORI-categorie

SPONSORI PRINCIPALI

Carrefour2        si   Logo-seomark-mare

 

 

__________________

SPONSORI SECUNDARI

logo Admiral Markets logo-creativen-mare   SIGLA NOUA DP  Logo INVOX  lasermaxx-logo  logo_World_Class_negru_new

______________________________________________________________________

PARTENER MEDIA PRINCIPAL

logo RL nou

__________________

PARTENERI MEDIA SECUNDARI

9am acasa-ro-logo business24_logo business-woman-logo   logo CE mic  logoComunicate

logo-fashion8-1  logo_live_prMuJeR       logo_w2w_nou-nout_site   ziare_logo_head

buton INSCRIERE buton SPEAKERI buton PROGRAM buton SPONSORI buton DESPRE CONFERINTA

__________________________________________________________________________________________________

PROGRAM-categorie3PROGRAM

9.40 – 10.00 Inregistrarea participantilor

10.00 – 14.15 Prezentari

Adrian Enache (The Masterplan) – Targetarea online nu se face cu banuieli. Ai nevoie de o strategie

Petrisor Obae (Paginademedia.ro) – Asocierea intre clientii de publicitate si anumite tipuri de emisiuni, programe, site-uri, publicatii. Studiu de caz: Ioana Tufaru / Antena 1 / Acces Direct

Radu Ciofu (Admiral Markets) – Endorsement si targetare eficienta

Dana Nae Popa (pastel) – Ce trebuie facut si ce trebuie evitat in campaniile online si offline. Studii de caz

Radu Timofte (Creative News) – Targetarea in campaniile de e-mail marketing

Iulian Nitulescu (Invox.ro) – Cum sa cresti rata de conversie din online & offline!

Tombola

Evenimentul “Targetarea in campaniile online si offline” are loc in data de 3 noiembrie (marti), intre orele 9.40 – 14.30, la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti (Bulevardul Ghencea nr. 134, vizavi de stadionul Steaua). Detalii despre locatie gasesti aici.

buton INSCRIEREbuton SPEAKERIbuton PROGRAMbuton SPONSORIbuton DESPRE CONFERINTA

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site