In primul rand trebuie sa aflam ce este publicitatea Adwords
Publicitatea AdWords (Google AdWords) este un serviciu de publicitate prin Google pentru întreprinderile care doresc să afișeze anunțuri pe Google și rețeaua sa de publicitate. Programul AdWords permite companiilor să stabilească un buget pentru publicitate și să plătească doar atunci când fac clic pe anunțurile. Serviciul de anunțuri este în mare măsură axat pe cuvinte cheie.
Întreprinderile care utilizează AdWords pot crea anunțuri relevante folosind cuvinte cheie pe care persoanele ce doresc sa caute pe internet folosesc motorul de cautare Google. Cuvantul cheie, se declanșează atunci cand anunțul trebuie sa fie afișat.
Publicitatea AdWords se refera la anunțurile de top care apar sub titlul „Link-uri sponsorizate” gasite pe partea dreapta sau deasupra rezultatelor cautarii Google. In cazul in care anunțul dumneavoastra de publicitate AdWords se acceseaza, utilizatorii de căutare Google sunt apoi direcționați către site-ul dumneavoastra.
Cuvintele cheie sunt calea catre o publicitate Adwords de success realizata de www.digiteria.ro
Cand alegeti cuvintele cheie pentru campania dumneavoastra de publicitate AdWords diferite opțiuni de potrivire sunt disponibile.
Cele doua opțiuni principale de potrivire a cuvintelor cheie includ urmatoarele:
Broad Potrivire: Aceasta ajunge la cei mai multi utilizatori, afisand anunțul ori de cate ori cuvantul cheie este cautat.
Potrivirea negativa: Aceasta opțiune impiedica afisarea anuntului dumneavoastra atunci cand un cuvant sau o expresie specificata este cautat.
Expresie Potrivire: Anunțul dumneavoastra este afișat pentru căutările care corespund expresiei exacte.
Potrivire exactă: Anunțul dumnevoastra este afișat pentru cautarile care corespund exclusiv expresiei exacte. Atunci cand se utilizeaza cuvintele cheie AdWords sunt de asemenea folosite pentru a determina costul de publicitate. Fiecare cuvant cheie pe care il alegeti va avea un cost pe clic (CPC), suma licitata. Ofertele indica suma maxima pe care sunteti dispus sa o platiti de fiecare data cand cineva face clic pe anunțul dvs. (costul maxim pe clic). O suma licitata CPC mai ridicata poate permite anuntului sa apara intr-o pozitie mai buna pe pagina.