Sanatate — 07/09/2017 at 17:21

Importanţa activitaţilor fizice la RealSports

by

Ne întrebăm des de ce am ajuns să suferim la vârste fragede pe boli pe care bunicii noştri le-au cunoscut abia la bătrâneţe. Răspunsul este unul cât se poate de simplu: din lipsa mişcării care, alături de poluare şi stres, ne deteriorează prematur corpul.

Dacă facem un calcul cât se poate de simplu, ne dăm seama că petrecem 10-12 ore/ zi stand jos au întinşi, adică 8 ore la birou şi câteva ore acasă, la televizor sau în faţă calculatorului. Acest sedentarism creşte şansele de obezitate, boli cardiovasculare, diabet de gradul II, osteoporoză sau chiar cancer, dar şi alte afecţiuni care conduc la pierderea independenţei unei persoane şi la un deces prematur.

La nivel global, se pare că doar 1 din 3 persoane conştientizează importanţa sportului în viaţă, adică măcar cea a celor 30 de minute zilnice de mişcare esenţiale pentru sănătatea oricui, indiferent de greutate, sex sau istoric medical.  RealSports este alegerea cea mai corectă pe care o poți face fără dar și poate!

Pe măsură ce îmbătrânim, este extrem de important să rămânem activi dacă vrem să ne putem bucură de activităţi mărunte care altădată păreau floare la ureche, dar şi să nu cunoaştem greutăţile depresiei sau ale oricărui tip de demenţă. Sportul ajută la încetinirea procesului de îmbătrânire fizică, dar şi mentală, sporind oxigenarea ţesuturilor şi întărind sistemul imunitar. Sper că aceste argumente să va convingă de importantă sportului în viaţă fiecăruia. Importanţa sportului în viaţă – activităţi clasificate în funcţie de intensitate

Ştiu, nu ai timp, nimeni nu are timp pentru sport, nici măcar cei care recunosc importantă sportului în viaţă, dar poţi încerca să combini diverse activităţi zilnice de intensitate diferită pentru a obţine măcar cele 30 de minute de mişcare necesare zilnic. Iată, aşadar, care sunt cele mai comune activităţi în funcţie de gradul de intensitate, dar bineînțeles că nimic nu se compară cu o vizită la o sală de fitness Iaşi : Intensitate foarte mică: curăţenia, datul cu aspiratorul, gătitul, cântatul la diverse instrumente, spălatul de mâna;

Intensitate mică: plimbările, mersul normal, tenisul de masă, spălatul geamurilor.

Intensitate mare: mersul vioi (6km/h), sporturile în aer liber (volei, basket, tenis), mersul pe bicicletă, dansul, săritul corzii.

Importantă sportului în viaţă

Intensitate foarte mare: antrenamentul la sala, aerobicul, gimnastică, alergatul, înotul, sporturile de performanţă sau culturismul.

Importantă sportului în viaţă unui om poate fi tradusă şi în cifre: sportul scade riscurile apariţiei cancerului de colon cu 60% şi pe cele ale bolilor cardiovasculare cu 50%, crescând speranţa de viaţă în următorii 20 de ani cu 30%.

Nu are importantă ce exerciţii sau formă de antrenament alegi: alergatul, mersul pe bicicletă, dansul, tenisul, atâta timp cât îţi pune sângele în mişcare.

Pentru a ne menţine tonsului, elasticitatea, un echilibru bun chiar şi pe măsură ce înaintăm în vârstă, antrenamentul cu greutăţi ar trebuie să fie nelipsit din orice plan de exerciţii.

Ştiinţa a investigat prin diferite studii şi cercetări gradul de eficientă a acestor forme de antrenament. Dar, înainte de a ne grăbi să tragem concluziile, este important să stabilim că antrenament nu este totul în lupta cu kilogramele în plus!

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.