Din statisticile publicate de Facebook cu privire la comportamentul oamenilor in retea, din analiza propriului comportament si analizarea reactiilor la postarile de pe paginile administrate pentru clienti, Gipmedia.ro prezinta o scurta analiza referitoare la motivele pentru care oamenii dau like, comenteaza sau distribuie postari pe reteaua de socializare.
Iata 4 motive pentru care oamenii dau like:
- pentru ca este o modalitate rapida si usoara de a fi de acord cu o afirmatie sau o anumita perspectiva
- pentru ca isi exprima afectiunea fata de prieteni sau membrii familiei
- pentru ca apreciaza produsul talentului exprimat de persoana respectiva (poezie, tablou, desen, produse handmade, etc)
- pentru ca postarea respectiva i-a facut sa se simta mai bine (postarile motivationale)
Iata 6 motive pentru care oamenii comenteaza:
- pentru ca postarea i-a impresionat atat de tare incat un simplu like nu ajunge pentru a-si exprima aprecierea sau admiratia (uau, ce frumos arata, ce bine ai spus ..!)
- ca sa intareasca afirmatia din postare, adaugand o informatie noua sau o perspectiva personala (da, si mie mi s-a intamplat asta…)
- ca sa combata sau sa se opuna (nu-i adevarat, pentru ca ….)
- ca sa-si exprime furia sau dezaprobarea (vorbesti prostii…)
- ca sa transmita felicitari sau sustinere
- ca sa-si exprime empatia fata de pierderea pe care a suferit-o persoana
Iata 9 motive pentru care oamenii distribuie:
- postarea contine informatii importante, folositoare sau surprinzatoare
- postarea i-a emotionat
- postarea i-a distrat
- postarea dezvaluie o perspectiva sau un punct de vedere care ii reprezinta
- pentru a sustine o cauza, o organizatie sau o credinta
- pentru a recomanda un produs sau un serviciu
- pentru a-i anunta pe ceilalti ca participa la un eveniment sau intalnire
- pentru a arata ca sunt conectati la realitatile zilei
- pentru a initia o discutie
Informatii despre companie
Gipmedia.ro ofera companiilor si antreprenorilor servicii de web-design si social media marketing.
Noi te ajutam sa cresti vizibilitatea in online a proiectului, serviciului sau produsului tau prin crearea unui site modern si mobile responsive.
Astazi sunt 9.500.000 de romani care folosesc Facebook. Impreuna cu celelalte retele de socializare, Facebook a devenit un canal important de comunicare a companiilor cu clientii lor. Noi te ajutam sa fii acolo unde sunt clientii tai!
Daca ti-a placut articolul nostru, te invitam pe blogul companiei sa citesti si despre alte subiecte referitoare la prezenta pe Facebook.
Contact: Iulia-Cristina Uta (social media marketer)
Tel: 0745.548.400
email: iulia.uta@gipmedia.ro
gipmedia.ro
De asemenea, oamenii tind sa distribuie pe profilele personale mai des postarile care abordeaza un subiect interesant pentru ei si postarile care ii fac sa arate bine in fata prietenilor din Social Media.