Frumusete — 04/08/2017 at 12:43

Cum sa te simti confortabil cand porti tocuri inalte

by

Pantofii cu toc sunt uneori incomozi. Chiar daca v-ati cumparat o pereche de pantofi online care sunt super frumosi si la un super pret raportandu-va la calitatea lor, tocurile inalte pot fi problematice. Urmati aceste sfaturi si purtatul de tocuri nu va mai fi o treaba dureroasa!

Scoateti pantofii din picioare din cand in cand, daca ii purtati pentru perioade lungi de timp. Daca purtati pantofii la lucru sau mai mult de patru ore pe zi, gasiti locuri pentru a-i scoate pentru cateva momente. Acest lucru va va permite sa va intindeti musculatura gambelor si sa impiedicati vatamarea picioarelor.

Flexati-va picioarele si rotiti-va gleznele atunci cand va descaltati  pentru cateva minute. Puteti face asta sub biroul dumneavoastra la serviciu sau chiar in baie.

 

Invatati cum sa mergeti corect in tocuri. Cand purtati tocuri, corpul dumneavoastra trebuie sa se incline diferit fata de mersul pe jos cand purtati incaltamine mai comoda, cum sunt modelele de balerini de piele din cauza noului unghi in care se deplaseaza picioarele. Incercati sa urmati o abordare simpla pentru a putea sa mergeti mai usor pe tocuri inalte. In primul rand, faceti un pas inainte, incepand cu calcaiul dumneavoastra, si apoi puneti tot piciorul pana la varful pantofilor. Repetati aceste doua cuvinte cu fiecare pas ca un memento, “calcai, degete, calcai, degete, calcai, degete …”, si inainte de a va da seama de asta, va veti simti stabila, increzatoare si confortabila pe tocuri.
In cele din urma, veti dezvolta memoria musculara pentru a merge confortabil si usor pe tocuri.

Dupa ce puteti merge intr-un ritm bun, priviti-va intr-o oglinda pentru a va corecta postura. Pasul ar trebui sa fie natural, iar corpul ar trebui sa ramana perpendicular pe podea.

Daca va simtiti prea teapana, incetiniti ritmul pana cand va simtiti bine.

 

Mentineti o pozitie corecta. Ar trebui sa umblati ca si cum ati fi tras de un fir invizibil de cap. Pe masura ce mergeti, folositi soldurile pentru a va schimba si a  ridica cu fiecare pas pe care il faceti. Conditionati-va corpul sa se ocupe de schimbari in postura, care vor implica muschii diferiti decat atunci cand va plimbati desculti sau in pantofi sport. Picioarele, gleznele, genunchii si spatele nu vor mai durea!

Pastrati spatele drept.

Nu tineti bratele fixe in timpul mersului, miscati-le in mod normal.

Faceti pasi mici si mergeti in linie dreapta.

 

Purtati pantofii in casa un timp mai lung inainte de purtarea or in exterior. Nu v-ati duce sa participati la un maraton intr-o zi fara antrenament prealabil. In mod similar, nu puteti sa treceti de la pantofi fara toc la stiletto de 10 cm intr-o singura zi. Daca intentionati sa purtati tocuri pentru o ocazie speciala, incepeti sa le purtati pentru intervale mai mari de timp in fiecare zi, cu cel putin o saptamana inainte de eveniment. Mai intai, purtati-le pentru treizeci de minute, apoi o ora a doua zi si apoi doua ore. Acest lucru va va ajuta sa va pregatiti pentru o perioada lunga de timp petrecuta pe tocuri.

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.