Afaceri, PR / Publicitate — 14/03/2017 at 23:52

Cum iti cresti afacerea cu lead-uri garantate

by

Notorietate, recunoastere ca brand, vizibilitate, abonati, potentiali clienti? Fiecare campanie are un scop si, de multe ori, rezultatele cuantificabile sunt cele urmarite. In special companiile mici, care nu isi permit investitii in cresterea brandului si a notorietatii, cauta rezultate palpabile. Iar acest lucru inseamna, in principal, vanzari.

Cum iti cresti afacerea cu lead-uri garantate

Insa micii antreprenori trebuie sa inteleaga ca un „partener de promovare” nu este similar cu un angajat sau cu un colaborator platit strict pe comision. In plus, orice colaborare si orice expunere inseamna promovarea implicita a brandului, a companiei, a elementelor sale de identificare. Iar acest lucru nu ar trebui sa se faca gratuit.

In plus, orice proiect necesita munca, timp si alocare de resurse din partea partenerului care ofera canalul ori serviciul de promovare. Prin urmare, orice proiect, chiar daca se bazeaza pe rezultate, trebuie sa contina un cost minim pentru munca partenerului. Deoarece partenerul e o companie, nu o fundatie care face munca voluntara.

Chiar si asa, anumite proiecte pot sa le aduca magazinelor online si offline lead-uri valoroase la preturi relativ mici. Si un astfel de proiect este cel de strangere de lead-uri, pe care l-am conceput special pentru business-urile ai caror dezvoltatori sau vanzatori isi doresc rezultate cu costuri reduse.

Dezvoltatorii de business-uri (online si offline) pot opta pentru lead-uri, pentru a-si creste afacerea. Iata cum te ajuta proiectul!

Scopul proiectului

Proiectul are ca scop strangerea de lead-uri, de potentiali clienti pentru clientul care se promoveaza. Lead-urile inseamna adrese de e-mail si numere de telefon ale unor persoane care ar putea fi interesate de produsele clientului. Ulterior, clientul poate contacta prin e-mail sau telefon persoanele inregistrate, pentru a incerca sa le vanda produsele sale.

Totusi, vanzatorii nu trebuie sa uite de regula de baza: nu incerca sa vinzi din prima. Cea mai buna varianta este sa trimiti newslettere cu informatii valoroase, care sa il faca pe abonatul tau sa vina spre tine. Abia apoi incearca sa ii vinzi produsul / serviciul de care are nevoie.

In ce consta proiectul

Realizarea ghidului

Realizam un ghid in care vorbim despre domeniul clientului, cu focus pe produsele sale. E important ca ghidul sa contina nu doar informatii valoroase, care sa atraga atentia cititorului, dar mai ales un titlu care sa convinga. Un titlul care atrage atentia si il face pe utilizator sa descarce ghidul poate schimba rezultatele campaniei. Cu cat titlul atrage si convinge mai mult, cu atat numarul de descarcari va fi mai mare si, implicit, numarul de lead-uri va fi mai mare.

Promovarea ghidului

Promovam ghidul prin bannere, insert in newsletter si articol pe site-ul nostru si catre baza noastra de date. Astfel, mesajul clientului va ajunge la peste 35 000 de utilizatori (unici pe luna).

Utilizatorii interesati sa citeasca ghidul isi lasa datele de contact (e-mail si, optional, telefon) prin intermediul unui formular. Descarcarea ghidului se face doar dupa ce utilizatorii completeaza formularul.

Ulterior, baza de date colectata din promovarea ghidului (e-mail si, optional, telefon) ajunge la client pentru activarea acesteia. Astfel, clientul va folosi adresele de e-mail pentru a trimite newslettere si mesaje care sa informeze si care sa ii convinga pe abonati ca produsele merita achizitionate si compania merita increderea lor.

De asemenea, baza de date poate fi activata si prin contactarea telefonica a celor inscrisi.

Vrei sa optezi pentru proiectul de strangere de lead-uri / potentiali clienti? Vezi cum te putem ajuta aici

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.