Conferinta “Branduri, campanii eficiente” – 28 aprilie 2015

 

Esti interesat(a) de advertising, marketing, vrei sa stii mai multe despre branduri si sa afli ce inseamna si cum poti planifica o campanie eficienta? Pe 28 aprilie, te asteptam la conferinta “Branduri, campanii eficiente”, un eveniment PR2Advertising.ro. 

Participarea la conferintele PR2Advertising.ro este GRATUITA. Inscrie-te acum, locurile sunt limitate. Detalii despre inscriere gasesti aici
inscriere speakeri  program  sponsori-parteneri

_______________________________________________________________________________________________________

SPEAKERI

TeodoraJuravle  Petrisor  IoanaMucenic  MugurPatrascu  AdelinaOprea1  DoruPanaitescu  IoanaLintoiu  MariusNedelcu3  RalucaGeorgescu

 

_________________________________________________________________________________________________________

Moderator

Dorina Florea

Dorina Florea (jurnalist TV)

Are o experienta de aproape 10 ani in televiziune si o putem admira la TVR1, de joi pana duminica, unde prezinta Telejurnalul impreuna cu Mircea Radu.

 

 

inscriere speakeri  program  sponsori-parteneri

_______________________________________________________________________________________________________

INSCRIERE

Cum te inscrii

semnul exclamariiInainte de a te inscrie, citeste mai multe despre locatia si intervalul orar in care se desfasoara conferinta “Branduri, campanii eficiente”, pentru a te asigura ca poti ajunge la eveniment.
.
Evenimentul “Branduri, campanii eficiente” are loc in data de 28 aprilie 2015 (marti), intre orele 9.40 – 16.00, la Premier Palace Hotel & Spa din Bucuresti (Bulevardul Ghencea nr. 134, vizavi de stadionul Steaua). Detalii despre locatie gasesti aici.
.
Participa GRATUIT la conferinta “Branduri, campanii eficiente”! Inscrie-te trimitand un e-mail la adresa
conferinte@PR2Advertising.ro, in care sa specifici numele tau, varsta, profesia. In maxim 24 de ore vei primi un e-mail de raspuns, prin care ti se va confirma inscrierea ta la conferinta. Inscrie-te! Trimite mesaj de participare.

*Conferinta “Branduri, campanii eficiente” este adresata cititorilor noastri mai vechi sau mai noi. Prin urmare, prin inscrierea la aceasta conferinta iti exprimi acordul de a te abona la newsletter-ele PR2Advertising.ro, daca nu esti deja abonat(a), si de a primi oferte din partea site-ului PR2Advertising.ro si a partenerilor acestuia.

inscriere speakeri  program  sponsori-parteneri

_______________________________________________________________________________________________________

 SPONSORI PRINCIPALI

Carrefour2        si        logo_World_Class_negru_new

__________________

SPONSORI SECUNDARI

ana-are-logo   small-logo-creativenews   GY_Logo+Claim_grey_rgb kurtmann   lasermaxx-logo   logo-editura-litera Culori Logo

__________________

PARTENERI MEDIA PRINCIPALI

logo RL nou

__________________

PARTENERI MEDIA SECUNDARI

9am acasa-ro-logo business24_logo business-woman-logo    logoComunicate      logo_live_prMuJeR   sigla-spring-events11-300x72    logo_w2w_nou-nout_site   ziare_logo_head

 

inscriere speakeri  program  sponsori-parteneri

_______________________________________________________________________________________________________

PROGRAM

9.40 – 10.00 Inregistrarea participantilor

10.00 – 13.00 Prezentari

Petrisor Obae – “Branduri de televiziune”

Teodora Juravle – “Branduri de succes”

Ioana Mucenic – “Ce inseamna inovatie in campaniile de comunicare”

Ioana Lintoiu – “Importanta pozitionarii raportata la imaginea persoanelor publice si comunicare prin mass-media in procesul cladirii unui brand”

Adelina Oprea – “Brand & branding”

13.00-13.30 Pauza

Marius Nedelcu – “Pret vs continut”

Raluca Georgescu – “#nobull”

Mugur Patrascu – “Brand utility. Despre eficienta utilitatii in comunicare”

Doru Panaitescu – “Goodyear4x4Experience – campanie offroad digital-print-tv si retur”

Tombola

 

inscriere speakeri  program  sponsori-parteneri

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site