PR / Publicitate, Servicii — 07/09/2017 at 17:35

Ce presupune gestionarea unui magazin online

by

Mediul online a devenit tot mai dinamic, iar foarte multe firme au trecut de offline la online, iar ca parte din strategie face parte si crearea unui magazin online, iar in cazul multor firme crearea unuia a fost o decizie proasta. Cand spun asta nu ma refer la idee in sine ci la implementarea ei.

Dupa realizarea magazinului online foarte multi se asteptau sa primeasca comenzi pe banda rulanta insa lucrurile sunt mai complexe de cat par. Astazi se vorbeste despre design, utilitate, usurinta de utilizare, functionalitate, viteza de incarcare, actualizarea informatiilor si nu numai.  Venind din offline cu cu o oarecare experienta despre businessul respectiv si cateva idei despre cum ar trebui sa arate un magazin online, rezultatul de cele mai multe ori este dezastruos din mai multe motive.

Gestionarea unui magazin online presupune alte cunostinte fata de cele pe care le detineti despre gestionarea unui magazin fizic.  Un magazin online are si el costurile lui ascunse, cheltuieli inevitabile, timp de transport, relatii cu furnizorii, servicii de retur, legile, contabilitate si multe alte lucruri, lucruri ce trebuie tratate cu multa atentie pentru ca lucrurile sa nu scape de sub control.

Nu vinzi si nu generezi incasari suficiente pentru ca nu ti-ai planificat activitatea, poate ca nu ai o echipa, nu ai cunostinte si ai pornit singur pe acest drum crezand ca in online se mult mai simplu, dar adevarul este ca lucrurile stau cu totul altfel.  Promovarea online este complexa pentru orice magazin online, intrucat implica mai multe canale de promovare, profile buyer persona, targetari multiple si altele. Tocmai de accea trebuie sa testati des ipotezele pe care le aveti cu privire la metodele de promovare online abordate si tipologia clientilor.

Creaza-ti un plan, foloseste cifre, estimari, tine cont de costuri, preturi, stock si de celelalte detalii care te pot duce catre un faliment sigur.

Daca in prima parte tu ca administrator esti responsabil in mod direct, acum trecem la ceea ce inseamna magazinul online si iti adresez urmatoarea intrebare: cat de repede parasesti un magazin in care este haotic si in care produsele nu sunt aranjate cum trebuie?

Sunt convins ca pleci foarte repede si asa se comporta si vizitatorul magazinului tau online.

Nu va sta nimeni sa isi piarda timpul cautand acul in carul cu fan.  In online sunt foarte multe magazine cu design invechit, ce nu sunt construite corespunzator si in care este aproape imposibil sa gasesti ceea ce cauti.

Creaza-ti un magazin in care designul trebuie sa fie cat mai atragator, sa fie functional 100%, sa ofera informatii si detalii in cel mai scurt timp si mod posibil utilizatorilor pentru ca doar asa ei vor cumpara. Usureaza-le procesul de cumparare si castiga-le increderea.

Si in final pentru a rezolva problema vanzarilor, concentreaza-te pe promovarea acestuia. Nu este suficient sa deti un magazin daca acesta nu este vazut de posibilii clienti.

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.