Concursuri — 10/01/2017 at 14:40

Brandul de patiserie Morărița a încheiat cu succes prima campanie-concurs pentru segmentul ștrudele

by

Brandul de patiserie Morărița a organizat în perioada 15 septembrie – 15 decembrie 2016, prima campanie-concurs din istoria sa, dedicată iubitorilor de ștrudele: “Morărița ești chiar tu!”. Pe parcursul acesteia, s-au oferit premii în valoare de 18.500 lei și s-au înregistrat peste 2000 de interacțiuni cu amatorii de gustări dulci.

““Morărița ești chiar tu!” a fost un îndemn la redescoperirea bucuriei dată de pauzele dulci petrecute alături de familie și prieteni. Am lansat astfel către clienții noștri o provocare la distracție și creativitate, oferindu-le posibilitatea să-i surprindă pe cei dragi și să fie premiați în același timp. Ne-am dorit creșterea comunității din jurul brandului Morărița, iar răspunsul nu a întârziat să apară: proiectul nostru a fost primit cu entuziasm și am reușit să consolidăm o comunitate mai mare, mai activă și mai interactivă”, declară Sabin Mărţoiu, CEO Panovia, despre acest proiect în premieră.

Despre provocarea “Morărița ești chiar tu!”

Campania “Morărița ești chiar tu!” a oferit, de-a lungul celor 3 luni de desfășurare, 13 premii în valoare de 500 lei, acordate săptămânal prin tragere la sorţi și Marele Premiu, în valoare de 10.000 lei, oferit prin jurizare celui mai creativ material înscris în concurs.

Participanții care au acceptat provocarea Morăriţei, au surprins într-o fotografie sau un material video un context cât mai distractiv în care au consumat un ştrudel Morăriţa. Materialul creat, însoţit de o scurtă descriere a poveştii din spatele lui, a fost încărcat pe website-ul www.morarita.ro.

Tonul comunicării a fost dat de endorserii campaniei, echipa Kooperativa 2.0 și Dana Rogoz, care și-au provocat cititorii să se înscrie în concurs, prin intermediul materialelor video realizate, blogurilor și canalelor sociale proprii.

Amatorii de dulciuri au avut ocazia de a interacționa cu brandul și prin alte canale de comunicare abordate: comunicarea pe rețelele sociale ale Morăriței, campanii online, sponsorizări TV și activări în magazine.

Brandul Morărița a devenit astfel din ce în ce mai cunoscut în rândul iubitorilor de produse de patiserie, care au încărcat pe platforma de concurs 2197 de fotografii/clipuri video și s-au folosit de rețelele de socializare pentru a strânge cât mai multe voturi, care să îi plaseze în cursa pentru cei 10.000 lei.

În urma jurizării primelor 5 cele mai votate materiale pe parcursul întregii campanii, Marele Premiu a ajuns de Crăciun la Brașov și a fost oferit câștigătoarei absolute a provocării “Morărița ești chiar tu!”.

În completarea campaniei, în perioada 13 octombrie – 20 noiembrie, a fost lansat un proiect special dedicat cititorilor revistei “Practic în Bucătărie”, care au fost provocați să conceapă o idee inedită de compoziție pentru ștrudelele Morărița. Acestora li s-a oferit șansa de a își transforma ideea într-o ediție limitată și de a câștiga Marele Premiu, un cuptor încorporabil multifuncțional.

“Magiun cu nuci pisate și vanilie” a fost desemnată ideea câștigătoare a Marelui Premiu. Alte două compoziții apreciate, “șvaițer, brânză de vaci și griș” și “budincă de varză și brânză de oi” au fost premiate pentru creativitate, cu produse electrocasnice.

Provocarea “Morărița ești chiar tu!” s-a încheiat în data de 15 decembrie, iar mai multe detalii despre participanți, materialele înscrise și câștigători pot fi găsite pe website-ul Morărița.

Despre Panovia Prod S.A.

Din 2004, Panovia produce cu succes o gamă largă de produse congelate, adresându-se segmentelor de retail și profesional (HORECA): foi de plăcintă, aluat pentru foietaj, minipateuri, croissante cu unt, saleuri şi ștrudele cu diferite umpluturi.

„Patiserie gustată de români” – motto-ul lansat de Panovia la împlinirea a 10 ani de existenţă – reprezintă ataşamentul companiei faţă de consumatorul român şi se bazează pe creativitatea și ingeniozitatea cu care echipa lucrează pentru a anticipa nevoile unei pieţe în care cererea de produse de patiserie a crescut, iar metodele tradiţionale nu pot asigura cantităţile necesare.

Din echipa Panovia fac parte maeştri patiseri, tehnologi şi brutari cu experienţă, ce combină tradiţia cu tehnologia modernă pentru a realiza produse de patiserie, vienoserie şi brutărie.

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.