In ziua de astazi, domeniul afacerilor si-a extins granitele, patrunzand si in mediul online. Lucru care nu ne mira chiar deloc! Ar fi fost o nastrusnicie din partea intreprinzatorilor sa nu profite de oportunitatile nelimitate, pe care le ofera mediul virtual. Internetul este, in definitiv, un spatiu nemarginit, care, zilnic, gazduieste milioane de useri unici, care sunt aici in cautarea informatiilor, serviciilor si produselor de care au nevoie. Mai are rost sa spunem ca, astfel, internetul s-a transformat intr-o imensa piata deschisa oricui?
Tocmai de aceea, ca intreprinzator, trebuie sa te ocupi de lansarea afacerii tale, in mediul online. Presupunand ca ai facut asta deja,ce urmeaza este o puternica promovare. Cum faci asta? Prin publicitatea pay-per-click, adica prin campanile PPC.
Care este scopul unei campanii PPC
Publicitatea pay-per-click sau campaniile PPC presupune o promovare a anunturilor tale la fiecare cautare relevanta. Surpriza este ca vei suporta tariful numai si numai atunci cand userii chiar dau click pe reclama ta. Practic, campaniile PPC sunt cele pentru care platesti numai daca iti ofera rezultatele dorite de tine.
Astfel, printr-o campanie PPC bine facuta, nu numai ca te bucuri de oportunitatea de a fi listat pe prima pagina a motorului de cautare GOOGLE intr-un timp extreme de rapid, dar vei fi prezent sip e siteurile partenere GOOGLE.
Cum se porneste o campanie PPC
O campanie PPC o poti face cap-coada chiar si tu! Sunt multi care se dau cunoscatori, insa, ca apoi sa concluzioneze ca a fost doar fum fara foc. Concluzia este, deci, urmatoarea- poti face singur campaniile PPC,dar numai daca detii certificarea Google. Altfel, e ca si cum te-ai juca putin, fara niciun scop. Pentru campanii PPC puternice, relevante si eficiente, iti recomandam serviciile oferite de Digiteria,o firma cu experienta in marketingul online si un portofoliu bogat de client, care dovedeste asta.
Intra pe www.digiteria.ro pentru a te documenta si pentru a afla mai multe detalii.