PR / Publicitate — 10/07/2017 at 16:18

AdMarks Media are grijă de reputația online a clienților săi prin campanii eficiente de ORM

by

AdMarks Media este o agenție nouă pe piața de marketing online din București, axându-se primar pe campaniile de optimizare SEO, dar și pe cele de ORM, PR și Branding.

În cazul campaniilor de ORM, agenția își propune să le ofere clienților săi o strategie sustenabilă de management al reputației online care să îi urce în rezultatele oferite de Google în cazurile pozitive, sau să îi coboare de pe prima pagină, în cazurile negative.

Ce înseamnă aceste lucruri și cum este acest lucru diferit de campaniile de SEO propriu-zise?

Ce reprezintă mai exact online reputation management (ORM)?

Reputația online este exact ce îi spune numele: prestigiul pe care o persoană sau un business online îl are în mediul online. De cele mai multe ori, campaniile de ORM se axează pe ameliorarea unei reputații online negative, însă există și cazuri în care un client dorește să urce în prima pagină Google linkuri care conțin numele său, pentru a fi mult mai accesibil potențialilor utilizatori care doresc să intre în contact cu el.

În cazul companiei AdMarks Media, campaniile de ORM sunt, precum cele de SEO, bazate pe o amplă strategie care își propune ca obiectiv principal urcarea sau coborârea de poziții într-un timp cât mai scurt.

Cine poate apela pentru o campanie de ORM la AdMarks Media?

Campaniile de ORM au ca scop managementul și îmbunătățirea prestigiului online al unei companii sau al unei persoane individuale.

Vorbim, așadar, de două entități diferite care apelează la o campanie de online management reputation din varii motive:

  • Sunt pe primele locuri cu recenzii negative, ceea ce le afectează imaginea în căutările specifice unor cuvinte-cheie
  • Sunt ținta unor atacuri la persoană care au căpătat notorietate de scandal și doresc să coboare pe cât posibil acele articole din prima pagină Google
  • Vor să își creeze un brand puternic și să urce prin intermediul unor campanii de ORM pozitive, bine targetate pe cuvinte-cheie specifice

Indiferent de circumstanțe, fie că e vorba de îmbunătățirea unei imagini negative sau de creșterea unei imagini pozitive, campaniile de ORM sunt campanii white hat, adică perfect în conformitate cu regulile impuse de Google.

Strategiile de ORM adoptate de agenția AdMarks Media variază în funcție de obiectivele clienților, însă rezultatul căutat este mereu același: o reputație impecabilă în mediul online.

Pentru mai multe detalii despre agenția AdMarks Media și despre campaniile de ORM, site-ul admarks.ro este mereu pregătit să ofere mai multe informații, aici fiind disponibile și modalități de contact, precum e-mail (office@admarks.ro) sau telefon (0747055000).

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.