Investitii/Piete de capital — 28/09/2016 at 09:35

2016 un an excelent pentru retail. Mega Mall înregistrează creșteri record la puțin peste un an de la deschidere

by

Plecând de la noile reglementări TVA, schimbările pe salariul minim și celelalte măsuri fiscale din 2016 și continuând cu creșterea puterii de cumpărare din România, 2016 a fost un an excelent pentru retailul modern din România, fiind stabilite noi recorduri în privința vânzărilor pe metru pătrat și al traficului în centre comerciale.

După primul an de activitate, Mega Mall înregistrează o creștere generală care se reflectă atât la nivelul cifrei de afaceri, cât și al mediei de vizitatori. În contextul în care cifrele deja existente îl poziţionau în topul mallurilor din București, centrul comercial stabilește un nou record cu o creștere medie de peste 31% a cifrei de afaceri, față de primele luni de la lansare.

Inaugurat în mai 2015 de către grupul NEPI, lider pe piața dezvoltatorilor imobiliari din România, Mega Mall înregistrează o cifră notabilă și în ceea ce privește media de vizitatori.

La doar 1 an de la deschidere, evoluția centrului comercial este una ascendentă, drept dovadă fiind creșterea de 32% a traficului.

Primul an de activitate a adus, de asemenea, rezultate semnificative pentru retailerii de fashion disponibili pe suprafața închiriabilă de 77.000 mp, aceștia înregistrând în medie o creștere de 36%, în timp ce partea de food&beverages a crescut cu 34%, iar serviciile cu 70%.

Evoluția stabilită de Mega Mall vine pe fondul unei creșteri resimțite la nivelul întregului grup NEPI, toate cele 15 centre comerciale din portofoliu înregistrând rezultate pozitive anul acesta. Dezvoltarea centrului comercial s-a remarcat incă din primele luni și, deși așteptările erau ridicate, acestea au fost depășite de departe de realitatea din teren. Mai mult, anul acesta NEPI a achiziționat partea de 30% deținută până acum de Real4You.

Progresul este susținut de un mix perfect între necesitate și accesibilitate, 85% dintre vizitatori considerând că Mega Mall are de departe cea mai facilă circulație internă, iar spațiile ofertante adaugă valoare experienței de cumpărare. Mai mult, multiplele căi de acces și parcarea supradimensionată (3.000 de locuri) au dus la un trafic echilibrat, 32% din vizitatori accesând mallul pietonal, 30% prin metode de transport în comun și 38% cu ajutorul autoturismelor proprii.

Pentru următorul an, obiectivele de dezvoltare Mega Mall vizează consolidarea acestei creșteri și menținerea trendului pozitiv în baza unor îmbunătățiri în zona de divertisment, menite să ofere clienților cea mai bună experiență.mega-mall2

Autorii comunicatelor de presa si, respectiv, posesorii conturilor de pe Site sunt singurii responsabili pentru materialele publicate pe PR2Advertising.ro. Pentru detalii, consultati termenii si conditiile acestui site

Leave a Reply

Your email address will not be published.